. چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 71390 تاریخ انتشار : جمعه 8 اردیبهشت 1402 | 19:23 ب.ظ

۲۷ هزار متقاضی استخدام آموزش و پرورش در استان کرمان به رقابت پرداختند

۲۷ هزار متقاضی استخدام آموزش و پرورش، امروز هشتم اردیبهشت ماه در استان کرمان به رقابت پرداختند. به گزارش کنارصندل به نقل از ایسنا ، محمدرضا وحیدی سرپرست سازمان مدیریت  و برنامه ریزی استان در حاشیه بازدید از حوزه‌های آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در شهر کرمان که صبح امروز همزمان با سراسر کشور […]

۲۷ هزار متقاضی استخدام آموزش و پرورش، امروز هشتم اردیبهشت ماه در استان کرمان به رقابت پرداختند.

به گزارش کنارصندل به نقل از ایسنا ، محمدرضا وحیدی سرپرست سازمان مدیریت  و برنامه ریزی استان در حاشیه بازدید از حوزه‌های آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در شهر کرمان که صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ۱۷ حوزه امتحانی استان برگزار شد، اظهار کرد: این آزمون در استان کرمان در ۱۲ شهرستان‌ کرمان، رفسنجان، سیرجان، زرند، شهربابک، بافت، جیرفت، بم، کهنوج، عنبرآباد، ریگان و رودبار جنوب برگزار شد.

وی از حضور ۲۷ هزار داوطلب در این آزمون خبر داد و افزود: به منظور تامین نیروی انسانی دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز ثبت نام متقاضیان دهمین دوره آزمون استخدامی انجام شده و آزمون فوق بر اساس برنامه زمان بندی، ۱۲ خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است در این بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان و همچنین نماینده سازمان سنجش و آموزش کشور(مجری آزمون) نیز حضور داشتند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =