. چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 77644 تاریخ انتشار : جمعه 27 مرداد 1402 | 15:59 ب.ظ

قول وزیر بهداشت برای راه اندازی اورژانس هوایی در بم / رفع مشکلات مناطق محروم جنوب کرمان در کانون توجه دولت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اقدامات و حمایت‌های لازم برای ایجاد و راه‌اندازی اورژانس هوایی در منطقه شرق استان کرمان و بم انجام می‌شود. جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید به گزارش کنارصندل به نقل از گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت در سفر […]

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اقدامات و حمایت‌های لازم برای ایجاد و راه‌اندازی اورژانس هوایی در منطقه شرق استان کرمان و بم انجام می‌شود.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

به گزارش کنارصندل به نقل از گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت در سفر به شهرستان بم ضمن بازدید میدانی از مراکز بهداشتی و درمانی بم استان کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی بم  و با بیان اینکه این بیمارستان در حال حاضر ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: در سفر استانی رییس‌جمهور، برای این پروژه ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شد ، که پیگیر جذب آن هستیم.

وی افزود: در دو ماه آینده شاهد راه اندازی مرکز تحقیقات بیماری های واگیردار در شهرستان بم‌ خواهیم بود.

وزیر بهداشت همچنین از راه‌اندازی اورژانس هوایی در بم خبر داد و گفت: از راه‌اندازی اورژانس هوایی در شرق استان کرمان و شهرستان بم‌ با توجه به ضرورت های موجود حمایت می‌کنیم.

توجه دولت به مناطق محروم جنوب استان کرمان

شایان ذکر است همچنین وزیر بهداشت با سفر به مناطق محروم جنوب استان کرمان، از روند ساخت بیمارستان در حال ساخت شهرستان عنبرآباد بازدید کرد و در سخنانی گفت: عملیات ساخت این بیمارستان از سال ۸۸ آغاز شده و در شروع دولت مردمی آیت الله رییسی ،  ۱۱ درصد پیشرفت داشت که در این دولت به حدود ۴۰ درصد پیشرفت رسیده است. وی اظهار داشت : در سفر استانی رییس جمهور ۲۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده است که با پیمانکار جدید ، تداوم ساخت و فعالیتهای عمرانی آن ادامه پیدا خواهد کرد و امیدواریم سال آینده برای افتتاح آن حضور پیدا کنیم.

وزیر بهداشت ، تاسیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت را  در سنوات قبل از خدمات ماندگار و تاثیر گذار دانست و افزود: به خاطر استقرار دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ، خدمات بهداشتی و درمانی خوبی در منطقه ارائه شده و طی این مدت آموزش و درمان  متحول شده است.

عین اللهی مناطق جنوب کرمان را جزء مناطق محروم کشور برشمرد و گفت: در دولت سیزدهم بنای کار بر این است که به مناطق محروم بیش از این توجه شود. 

بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت در پایان به افتتاح ۶۶ طرح در جنوب کرمان اشاره کرد که ۳۳ پروژه جدید نیز در دست اقدام است و گفت: همه این طرح‌ها در حوزه بهداشت و درمان و زیرساخت‌ها بوده که از روند خدمات رسانی آنها بازدید خواهم کرد. 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − پنج =