. سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 77848 تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 | 18:31 ب.ظ

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی : امدادرسانی پلیس به مسافران مینی بوس معیوب

بیرجند-رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از امدادرسانی مأموران پلیس راه «دیهوک» به مسافران مینی بوس که به علت نقص فنی در جاده متوقف شده بودند خبر داد. به گزارش کنارصندل به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا رضایی از امدادرسانی مأموران پلیس راه «دیهوک» به مسافران مینی بوس که به علت نقص فنی در […]

بیرجند-رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از امدادرسانی مأموران پلیس راه «دیهوک» به مسافران مینی بوس که به علت نقص فنی در جاده متوقف شده بودند خبر داد.

به گزارش کنارصندل به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا رضایی از امدادرسانی مأموران پلیس راه «دیهوک» به مسافران مینی بوس که به علت نقص فنی در جاده متوقف شده بودند خبر داد.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران گشت پلیس راه «دیهوک» هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی در کیلومتر ۳۰ محور «دیگ رستم» یک دستگاه مینی بوس را مشاهده کردند که دچار نقص فنی گردیده و در انتظار کمک است.

رضایی بیان کرد: گشت پلیس راه «دیهوک» با حضور در محل مشاهده کردند مینی بوس با ۲۲ مسافر از جیرفت به مقصد مشهد مقدس در حال حرکت بوده که از قسمت موتور دچار نقص فنی شده و مسافران آن سرگردان هستند که مأموران بر خود لازم دانستند که به راننده و سرنشینان خودرو امداد رسانی نمایند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: مأموران گشت پلیس راه بلافاصله با هماهنگی‌های لازم یکدستگاه اتوبوس جایگزین را مهیا کرده تا مسافران به سفر خود ادامه دهند ولی مسافران این درخواست را قبول نکرده و اصرار بر تعمیر خودروی خودشان را داشتند.

رضایی ادامه داد: در نهایت گشت پلیس راه با توجه به تاریکی شب به عنوان تأمین و برای دلگرمی مسافران کنار خودروی مینی بوس مستقر شدند.

وی با بیان اینکه به محض روشن شدن هوا گشت پلیس راه راننده را به نزدیکترین شهر اطراف رسانده تا قطعه معیوب را خریداری نماید؛ خاطر نشان کرد: مأموران از مسافران نیز با چای و صبحانه پذیرایی کرده و راننده مینی بوس نیز پس از تعویض قطعه و رفع نقص به همراه سرنشینان خودرو به مسیر خود ادامه داد.

رضایی افزود: این اقدام خداپسندانه پلیس باعث شد تا مسافران احساس آرامش کرده و با تمام وجود از خادمان نظم و امنیت تقدیر کنند.

این مقام انتظامی خدمت به مردم را رسالت اصلی پلیس دانست و گفت: مأموران پلیس همیشه و در هر زمان و مکانی آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 11 =