. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 88190 تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 اسفند 1402 | 08:43 ق.ظ

شرکت در انتخابات قطعا” تیری است به سمت دشمنان ایران اسلامی

به گزارش کنارصندل،دکتر علی اصغر خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در سفر به شهرستان قلعه گنج ظهر امروز در جمع کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گفت:الان رسالت من وشما نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری متفاوت تر است. خیرخواه افزود:حمایت های شما وشرکت در انتخابات قطعا تیری است به […]

به گزارش کنارصندل،دکتر علی اصغر خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در سفر به شهرستان قلعه گنج ظهر امروز در جمع کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گفت:الان رسالت من و
شما نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری متفاوت تر است.

خیرخواه افزود:حمایت های شما وشرکت در انتخابات قطعا تیری است به سمت دشمن ایران اسلامی به همین جهت الان وظیفه من و شما متفاوت تر است.

رئیس دانشگاه تصریح کرد: رسالت همه ماها به عنوان یک هموطن واجب و لازم است همشهریان عزیز را تشویق به مشارکت و حضور چشم گیر در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نمائیم.

  وی گفت: تاکید ویژه می کنیم شما کارکنان زیر مجموعه دانشگاه،اعم از پزشکان ارجمند،دانشجویان عزیز و خانواده‌های محترم دانشگاهیان حتما تبلیغ و افراد را تشویق به مشارکت و شرکت در انتخابات این امر مهم کنید.گول رسانه ها و دشمنان غیره را نخورید،تا در روز” یازدهم اسفند “باحضورمان در آن روز سربلند شویم.

دکتر خیرخواه به طور سرزده از بیمارستان شهدای قلعه گنج بازدید کرد و با پرسنل بیمارستان دز خصوص کمی و کیفی امکانات صحبت کرد.

رئیس دانشگاه از ساختمان اورژانس توسعه یافته بیمارستان بازدیدکرد و گفت :به لطف خدا با وعدای که داده بودیم کار اورژانس به پایان رسیده و کمتر از یک درصد الباقی تا پایان اسفند تحویل داده می شود.

دکتر خیرخواه یک خبر خوب و عیدی به مردم قلعه گنج داد.وی اظهار داشت :موافقت L.D.Rرا به لطف خدا گرفتیم نقشهای آن آماده است به زودی ساخت آن را شروع می کتیم انشالله سالیان بعد شاهد باشیم یک LDRیک محلی برای سیانت از خانواده و افزایش جمعیت خانواده باشیم

وی با بیان اینکه قلعه گنج یکی از شهرستان های با رشد باروری ۲/۸بوده
الان یکی از افتخارات این است که یکی از شهرستان های ما رشد باروری آن خوب است شهرستان قلعه گنج پیشرو در بحث فرزندآوری است.

تصاویر : خسرو احسانی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 17 =