. چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 6486 تاریخ انتشار : دوشنبه 16 آذر 1394 | 20:33 ب.ظ

نامه جوان جیرفتی به دبیران کل احزاب / بزرگان بزرگترین نابودکنندگان جوانان هستند

بسمه تعالی با عرض سلام خدمت دبیران کل احزاب سیاسی   مدتی است که  به عنوان یک جوان دانشجو پا به عرصه سیاست گذاشته ام، سیاستی که در آن بین دوست و دشمن تفاوتی وجود ندارد و بزرگان به جای این که نقش یک راهنما را در این مسیر ایفا کنند بزرگترین نابود کنندگان جوانان […]

بسمه تعالی

با عرض سلام خدمت دبیران کل احزاب سیاسی

 

مدتی است که  به عنوان یک جوان دانشجو پا به عرصه سیاست گذاشته ام، سیاستی که در آن بین دوست و دشمن تفاوتی وجود ندارد و بزرگان به جای این که نقش یک راهنما را در این مسیر ایفا کنند بزرگترین نابود کنندگان جوانان هستند، جوانانی که بدون هیچ پشتوانه ای برای ساخت کشور خود در این مسیر قدم نهاده اند تا آینده کشور خود را بسازند و جایگزین مناسبی برای پیشینیان باشند.

 

با گذشت ٣٧سال از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران  ، شاهد بالندگی و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در تمام زمینه ها بوده ایم ولی بر خلاف سالهای اول انقلاب که همه مسؤلین جوان بودند اکنون تمام مسؤلان  افراد مسنی هستند که همان جوانان اول انقلابند و طی این سال ها همچنان مسؤلیت  های کلیدی بر عهده ی نسل اولی هاست و این افراد تمام تلاش خود را به کار می برند تا نسل دومی ها را کنار بزنند و خود در راس امور دولتی باقی بمانند.

 

و ما در دنیای سیاست شاهد سوختن نسل دومی های سیاسی بودیم حال احزاب سیاسی تا چه اندازه به جوانان اهمیت می دهند؟ و نقش احزاب در پرورش جوانان چیست؟

 

به نظر احزاب جایگاه  جوانان در دنیای سیاست کجاست؟

 

و آیا دبیران دبیران احزاب می توانند تضمین کنند اتفاقی که برای نسل دوم انقلاب افتاد، برای ما رخ ندهد؟

 

آیا نسل سومی ها هم مانند نسل دومی ها فقط حمال سیاسی هستند، یا برای آنها در دنیای سیاست یک جایگاه ویژه و مطمئن در نظر گرفته شده است؟

 

از تمام دبیران کشوری احزاب خواهشمندم که به پرسش های فوق پاسخ دهند تا جوانان بتوانند با اطلاع از جایگاه فعلی و جایگاه آینده و سرانجام فعالیت های خود، به فعالیت سیاسی بپردازند.

 

با آرزوی موفقیت برای تمام احزاب سیاسی

 

 

محمدحسین درج /فعال سیاسی و اجتماعی

نظرات بینندگان:

  1. ناشناس گفت:

    براوووووووووووو محمد حسین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 8 =