. پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 8166 تاریخ انتشار : جمعه 2 بهمن 1394 | 20:39 ب.ظ

بهزادنژاد: من و طرفدارانم تابع قانون هستیم

یکی از نامزدهای احراز صلاحیت نشده حوزه انتخابیه جیرفت در گفتگو با دقیانوس: افراد رد و عدم احراز صلاحیت شده با تمکین از قانون به فتنه جویان بهانه ندهند/شورای نگهبان به وظیفه خود عمل کرد/من و طرفدارانم تابع قانونیم به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دقیانوس  یکی از نامزدهای عدم احراز شده انتخابات دهمین دوره انتخابات […]

یکی از نامزدهای احراز صلاحیت نشده حوزه انتخابیه جیرفت در گفتگو با دقیانوس:

افراد رد و عدم احراز صلاحیت شده با تمکین از قانون به فتنه جویان بهانه ندهند/شورای نگهبان به وظیفه خود عمل کرد/من و طرفدارانم تابع قانونیم

IMG_20160122_195431

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دقیانوس  یکی از نامزدهای عدم احراز شده انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد جهانبخش بهزاد نژاد ، از چهره های جوان ثبت نام کننده است ، وی دارای مدرک دکترای کشاورزی و معاونت شهرداری جاسک را نیز در پرونده خود به یدک می کشد.

 

بهزادنژاد

 

خبرنگار سیاسی سرویس سیاسی سایت دقیانوس به همین بهانه در گفتگویی دلایل عدم احراز و نظر وی در خصوص این تصمیم شورای نگهبان را جویا شده که در ادامه می خوانید:

 

جهانبخش بهزاد نژاد در خصوص اقدامات شورای نگهبان به خبرنگار ما گفت:بررسی صلاحیت نامزدهای شرکت در انتخابات وظیفه شورای محترم نگهبان است که توسط قانون اساسی جمهوری اسلامی برای آن تعریف شده و طبق روال سالهای گذشته برای انتخابات آتی مجلس نیز این اقدام انجام شد.

وی با اشاره به اینکه بررسی صلاحیت کسانی که قصد کاندیدا شدن در انتخابات را دارند حق شورای نگهبان است گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: مجلس در راس امور است و این نشان از اهمیت فوق العاده این نهاد قانونگذار دارد و کسانی که قصد ورود به آن را دارند بابستی از ذره بین نهادهای نظارتی رد شوند تا قانونی خلاف منافع نظام اسلامی تصویب نشود.

بهزدانژاد در ادامه خاطرنشان کرد: این روزها روند برگزاری انتخابات و به تبع آن رد صلاحیت قانونی تعدادی از ثبت نام کنندگان صدای رسانه های معاند ، بیگانه و برخی افراد مغرز سیاسی که هیچ وقت دوست دار نظام و مردم ما نبوده اند را درآورده است که می طلبد تمامی افراد رد و عدم احراز صلاحیت شده با تبعیت و تمکین از قانون بهانه ای به دست فتنه جویان ندهند.

 

این کاندیدای عدم احراز شده انتخابات آتی مجلس بیان کرد: برخی افراد که خود احتمال قبول نشدن صلاحیتشان برای نامزدی در انتخابات آینده را می دادند با ثبت نام گسترده و برگزاری جلسات پر طمطراق پیش از موعد و غیر قانونی انتخاباتی قصد بالا بردن توقع طرفداران و انداختن هزینه به گردن شورای نگهبان را داشتند که با هوشیاری این شورا مواجه شدند و اکنون نیز با همهمه سیاسی قصد فتنه انگیزی و زیر سوال بردن ارکان نظام را دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به روش جدید فتنه گران اشاره و گفت: موارد یاد شده همان بحث فتنه و نفوذ تازه ای است که مقام معظم رهبری مکررا در سخنرانی های خود به آن اشاره می کنند.

این دکترای کشاورزی در توضیح دلیل عدم احراز صلاحیت خود بیان کرد: از آنجایی که اینجانب برای اولین بار در انتخابات ثبت نام نمودم و محل کارم خارج از استان و شهرستان حوزه انتخابیه بوده است شورای محترم نگهبان برای محرز شدن صلاحیت بنده نیاز به زمان بیشتری دارد.

 

بهزادنژاد افزود: بنده نیز مانند سایر معترضین به نتیجه اعلام صلاحیت خود در موعد مقرر به فرمانداری کرمان که به عنوان محل ارائه اعتراضات نامزدهای انتخاباتی در استان کرمان مشخص شده بود مراجعه و مستندات لازم و درخواست شده را ارائه نمودم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در اعلام نهایی تائید صلاحیتها نیز هر نظری که توسط شورای نگهبان اعلام شود برای من و طرفدارانم قابل احترام است و از قانون تبعیت و تمکین می کنیم و جهت عملی نمودن فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص شرکت آحاد مردم جامعه و حضور حداکثری در انتخابات شرکت خواهیم نمود.

 

به گزارش دقیانوس از بین ۹ کاندیدای انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد ، آقایان ذبیح الله اعظمی ، علی زادسر، فرج الله عارفی، یحیی کمالی پور و راضیه دانشی از طرف شورای نگهبان صلاحیت آنها تائید و علی سالاری ، احسان سالاری و جهانبخش بهزادنژاد عدم احراز صلاحیت و علی اسلامپناه رد صلاحیت شدند.

 

انتهای پیام✅✅

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + شانزده =