. پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 8623 تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 بهمن 1394 | 13:57 ب.ظ

جشن پیروزی انقلاب در حوزه علمیه شهرستان عنبرآباد برگزار شد

به گزارش سایت کنارصندل، در مراسمی که به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در حوزه علمیه عنبرآباد برگزار شد، حجت الاسلام حسین فضیلتی نیا از اساتید حوزه علمیه با بیان اینکه نعمت انقلاب یک هدیه تمام عیار برای ملت ماست گفت: انقلاب از اراده پولادین مردمی رنجدیده از ظلم طاغوتیان برآمد و این مصداق اتم […]

به گزارش سایت کنارصندل، در مراسمی که به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در حوزه علمیه عنبرآباد برگزار شد، حجت الاسلام حسین فضیلتی نیا از اساتید حوزه علمیه با بیان اینکه نعمت انقلاب یک هدیه تمام عیار برای ملت ماست گفت: انقلاب از اراده پولادین مردمی رنجدیده از ظلم طاغوتیان برآمد و این مصداق اتم نعمت از جانب حضرت حق تعالی می باشد که وظیفه ما بعد از حراست از آرمان های آن، شکر این نعمت عظیم می باشد.

b2335f1cabf8cd474

 وی گفت: از آرزوهای ۱۲۴ هزار پیامبر و ائمه معصوم (علیهما السلام) تشکیل حکومتی الهی بر پایه احکام شریعت بود، اما از آنجایی که زر، زور و تزویر سه عامل منحرف کننده نوع بشر وجود داشت آن آرزو به تحقق حقیقی نمی رسید و اگر هم اتفاقی می افتاد عوامل شیطانی آن را در نطفه خفه می کردند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به مجاهدت خستگی ناپذیر امام خمینی (ره) در ایجاد حکومتی اسلامی افزود: امام ارحل با قدرت اعتقاد و عظمت روح توانست به قلوب مردم راه پیدا کند تا حاصل آن را در سال ۵۷ جهانیان به تماشا بنشینند.

فضیلتی نیا ابراز داشت: امروز استکبار خواهان تضعیف انقلاب است و می خواهد تفکر انقلابی مستحاله شود زیرا انقلاب اسلامی را سدی استوار و محکم در برابر چپاولگری خویش می داند.

b23366c461e60b803

وی با ابراز تاسف از تفکر بوجود آمده در برخی انقلابیون قدیم گفت: امروز شاهد آنیم که بعضا برخی از نزدیکان و یاران قدیم انقلاب، حرف های اوایل انقلاب دشمنان را تکرار می کنند و با تضعیف روحیه انقلابی و بسیجی سعی در به انزوا کشیدن این تفکر ناب الهی با صبغه قرآنی دارند.

ایشان ابراز داشت: اگر امروز از وجود فیزیکی امام خمینی(ره) محرومیم اما رهبری چون مقام معظم رهبری امام خامنه ای داریم که از همان اوایل به دست گرفتن سکان انقلاب  تا کنون، با ترسیم نقشه راه، کشتی انقلاب را از کوران حوادث ایمن نگه داشته است و به ساحل امن رسانده است.

b233db582e8171352

فضیلتی نیا با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در مواردی چون، ناتو، شبیخون و نفوذ فرهنگی گفت: امروز وظیفه ما بصیرت افزایی و روشنگریست تا بتوانیم نقش پیشگیرانه ای در برابر نفوذ دشمنان جهت استحاله انقلاب اسلامی داشته باشیم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + دوازده =