. چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 8807 تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | 11:54 ق.ظ

دادستان شهرستان عنبرآباد در شورای طبقه بندی زندان جیرفت:

قرار گرفتن مددجویان در مسیر اصلاح و تربیت از برکات انقلاب اسلامی است

به گزارش سایت کنارصندل, دادستان شهرستان عنبرآباد در شورای طبقه بندی زندان جیرفت در جمع اعضاءشورا گفت  : قرار گرفتن مددجویان در مسیر اصلاح و تربیت از برکات انقلاب اسلامی است. یوسف سبحانی در این جلسه ضمن اطلاع از فعالیتهای مددجویلنی که درخواست مرخصی نموده بودند افزود فعالیتهای فرهنگی و امکانات و شرایط مطلوب بوجود آمده […]
به گزارش سایت کنارصندل, دادستان شهرستان عنبرآباد در شورای طبقه بندی زندان جیرفت در جمع اعضاءشورا گفت  : قرار گرفتن مددجویان در مسیر اصلاح و تربیت از برکات انقلاب اسلامی است.
IMG_7392
یوسف سبحانی در این جلسه ضمن اطلاع از فعالیتهای مددجویلنی که درخواست مرخصی نموده بودند افزود فعالیتهای فرهنگی و امکانات و شرایط مطلوب بوجود آمده در زندان جیرفت موجب اصلاح و تربیت و بازپروری بهتر شخصیت آنان است.
وی خاطر نشان کرد انقلاب اسلامی توانسته در نظام زندانبانی تغییر و تحول وسیعی دهد و برنامه ها و فعالیتهای اصلاحی و تربیتی جایگزین برنامه های تنبیهی رژیم قبل شده است.
دادستان شهرستان عنبرآباد تصریح کرد مددجویان بایستی از فرصت بوجود آمده نهایت استفاده را داشته باشند  و ضمن شرکت در فعالیتهای فرهنگی و آموزشی به فکر آینده خویش باشند.
رییس زندان جیرفت در این جلسه گفت امکانات و شرایط مطلوب آموزشی ،مذهبی و قرآنی و همچنین فضای فیزیکی و امکانات ورزشی خوبی برای مددجویان فراهم شده است تا مددجویان در مسیر اصلاح و تربیت گام   بردارند
حسین برشان افزود تعهد کاری و تعهدانه و کار با جدیت و تلاش در مسیر بازگشت سعادتمندانه و شرافتمدانه  مددجویان به جامعه هدف بسیار بزرگی است که در این زمینه برنامه های خاصی برای مددجویان برنامه ریزی شده است.

 

در پایان این جلسه مددجویانی که در فعالیتهای فرهنگی شرکت داشته و در زندان توانسته اند نماز و قرآن را بیاموزند به مرخصی اعزام شدند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − دو =