. پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 76619 تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1402 | 07:23 ق.ظ

رتبه اول منطقه هشت و مقام برتر کشوری حوزه زنان و خانواده دانشگاه جیرفت

به گزارش کنارصندل، دومین رویداد بانوان و خانواده ۲۶تیرماه با حضور دکتر زلفی گل وزیر علوم، دکتر نصیری مشاور امور بانوان، دکتر مقیمی رئیس دانشگاه تهران و مشاوران امور بانوان دانشگاه های سراسر کشور برگزار شد. در پایان این نشست هفت دانشگاه برتر در حوزه فعالیت امور بانوان و خانواده انتخاب و دانشگاه جیرفت حائز […]

به گزارش کنارصندل، دومین رویداد بانوان و خانواده ۲۶تیرماه با حضور دکتر زلفی گل وزیر علوم، دکتر نصیری مشاور امور بانوان، دکتر مقیمی رئیس دانشگاه تهران و مشاوران امور بانوان دانشگاه های سراسر کشور برگزار شد.


در پایان این نشست هفت دانشگاه برتر در حوزه فعالیت امور بانوان و خانواده انتخاب و دانشگاه جیرفت حائز رتبه برتر و لوح سپاس به سرکار خانم دکتر بهاره پارسا مطلق مشاور رئیس در امور بانوان و خانواده از طرف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اهدا گردید .

دکتر بهاره پارسا مطلق مشاور رئیس در امور بانوان و خانواده مهمترین شاخصه های دانشگاه جیرفت در این موفقیت را عملکرد حوزه بانوان دانشگاه و همچنین تلاش حداکثری اجرای برنامه های امور خانواده وزارت علوم در دانشگاه جیرفت با پشتیبانی های هیئت رئیسه دانشگاه عنوان کرد و افزود: حوزه بانوان این مجموعه رتبه یک منطقه هشت( استان کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی راکسب نمود.


گفتنی است دانشگاه های تهران، بین المللی امام خمینی، لرستان، ایلام، اهواز، جیرفت و شیراز موفق به نشان برتر شدند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =