. پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 77099 تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1402 | 17:16 ب.ظ

امنیت، ثمره همدلی دستگاه قضا با دستگاه‌های اجرایی

دادستان عنبرآباد گفت: همدلی و همراهی دستگاه قضایی با دستگاه‌های اجرایی می‌تواند در ارتقای امنیت پایدار و توسعه و پیشرفت شهرستان عنبرآباد مثمر ثمر باشد. به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ،حامد عمرانی در دیدار بخشدار مرکزی عنبرآباد و بخشدار جبالبارز جنوبی ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع)  و شهادت […]

دادستان عنبرآباد گفت: همدلی و همراهی دستگاه قضایی با دستگاه‌های اجرایی می‌تواند در ارتقای امنیت پایدار و توسعه و پیشرفت شهرستان عنبرآباد مثمر ثمر باشد.

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ،حامد عمرانی در دیدار بخشدار مرکزی عنبرآباد و بخشدار جبالبارز جنوبی ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع)  و شهادت ۷۲ تن از یاران باوفایش با اشاره به نقش مهم دستگاه قضا، گفت: همدلی و همراهی دستگاه قضایی با دستگاه‌های اجرایی که همیشه وجود داشته است، می‌تواند در ارتقای  امنیت پایدار و در نهایت توسعه و پیشرفت شهرستان مثمر ثمر باشد.

او  خدمت به مردم را از بالاترین عبادت‌ها برشمرد و تصریح کرد: مسئولیت‌هایی که چند صباحی در اختیار همه مسئولان و مدیران قرار گرفته، گذرا و فانی است؛ بنابراین باید از این فرصت برای خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم استفاده کرد؛ چرا که این مردم لایق خدمت رسانی هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد بیان کرد: دستگاه قضا، برای اجرای عدالت در شهرستان در کنار دستگاه‌های اجرایی و مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

عباس امیری، بخشدار مرکزی عنبرآباد نیز در این دیدار انتصاب عمرانی به سمت دادستان جدید شهرستان را تبریک گفت و افزود: دستگاه قضایی در جامعه از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی، موجب آرامش، آسایش و امید در جامعه می‌شود.

او بیان داشت: بخشداری در تمام بخش‌ها، همراه و همگام با دستگاه قضا بوده است و تمام تلاش خود را برای حل و فصل مسائل شهرستان در پیشبرد اهداف به نحو مطلوب و در جهت  رضایت مردم، انجام خواهد داد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 13 =