. پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 77060 تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1402 | 16:44 ب.ظ

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان معرفی شد

طی مراسمی حجت الاسلام سید احمد حسینی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان معرفی شد. به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رمضانی چابک، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ضمن […]

طی مراسمی حجت الاسلام سید احمد حسینی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان معرفی شد.

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رمضانی چابک، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ضمن قدردانی  از زحمات بهرام مسلمی مهنی، حجت الاسلام سید احمد حسینی را به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان معرفی کرد.
 
او افزود: بحث مردمی سازی و محرومیت زدایی ۲ سرلوحه و اولویت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در بخش مردمی سازی به لحاظ اعتبارات و بودجه اقدامات خوبی انجام شده است.

رمضانی چابک تصریح کرد: باید در همه شهر‌ها و روستا‌ها موسسات فرهنگی مردم نهادی را ثبت کنیم تا بتوانیم نیروی‌های متفکر و دغدغه‌مند را پرورش دهیم.

او  گفت: عدالت فرهنگی باید در جامعه محقق شود و همه تاکید و دغدغه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محرومیت زادیی است.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: برای فعالیت‌های فرهنگی، بخش‌های عمرانی و تقویت زیرساخت‌های جنوب کرمان بودجه خوبی اختصاص داده شده است.

او با اشاره به اینکه بهرام مسلمی از جنس حوزه فرهنگ و رسانه است و طی ۱۸ ماه دوره خدمتش در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، عملکرد خوب و قابل توجهی داشت و اکنون بازنشسته می‌شود،  بیان کرد: حجت الاسلام سید احمد حسینی تجربه خوبی در حوزه مدیر کلی دارند و به کاستی و کمبود‌های این اداره کل اشراف دارند.  
 
او افزود: حجت الاسلام حسینی، سابقه مدیر کلی این حوزه را دارند و با این تغییر میان دوره‌ای، انتظار مدیریتی عالی داریم و بی شک دوره عملی را پیش خواهد برد.

بهرام مسلمی مهنی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این  جلسه ضمن تشکر از همه مسئولان ادارات، هنرمندان و خبرنگاران گفت: ۱۸ ماه در خدمت مردم جنوب کرمان بودم و با رویکرد عدالت محوری در حوزه فرهنگ و هنر پیش رفتم و در این مدت، بیش از ۴۰۰ رویکرد فرهنگی در جنوب برگزار شد.

او با اشاره به اینکه  جنوب کرمان محروم است و زیرساخت فرهنگی از جمله: فرهنگسرا، سینما و… ندارد، افزود: در مدت خدمتم به مردم، وزارتخانه به جنوب نگاه ویژه‌ای داشت و ما با حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توانستیم رویداد‌های فرهنگی خوبی برگزار کنیم.

مسلمی مهنی گفت: در سال ۱۴۰۲ ردیف بودجه برای ساخت ساختمان داره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تعیین شد.  

حجت الاسلام سید احمد حسینی، مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: در دولت دهم در مباحث فرهنگی با مشکلات و معضلاتی روبرو بودیم و این موارد هنوز هم وجود دارد و در حوزه فرهنگ هر چه کار انجام دهیم، کم است.
 
او افزود: از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقاضا داریم مثل همیشه جنوب را ویژه ببینند، چرا که ضعف‌های فرهنگی و هنری زیاد است.  

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: در جنوب، هنرمندان بسیار توانمندی وجود دارد که در سطح کشوری و بین المللی خوش درخشیدند و باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرند.
 
او افزود: برای شروع خدمتم به مردم از همه هنرمندان، اصحاب رسانه فرمانداران و همه مسئولان کمک و یاری می خواهم تا بتوانم اهدافمان را دنبال کنم.

مراسم تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با حضور مردم و مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی امروز یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ در سالن شهید مداحی پور جیرفت برگزار شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + پنج =