. پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 78861 تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1402 | 19:31 ب.ظ

آئین جشن فارغ تحصیلان دانشجویان پزشکی ورودی ۱۳۹۵ دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد

به گزارش خبرنگار کنارصندل از تالار فاطمیه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت آئین جشن فارغ‌التحصیلان ورودی سال ۱۳۹۵ این دانشگاه با حضور حجت‌الاسلام دکتر تارم نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان جیرفت ،علی اصغرخیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی، دکتر اعظمی نماینده مردم در مجلس،دکتر بلندنظر فرماندار، معاونین دانشگاه و خانواده محترم دانشجویان با برنامه های […]

به گزارش خبرنگار کنارصندل از تالار فاطمیه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت آئین جشن فارغ‌التحصیلان ورودی سال ۱۳۹۵ این دانشگاه با حضور حجت‌الاسلام دکتر تارم نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان جیرفت ،علی اصغرخیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی، دکتر اعظمی نماینده مردم در مجلس،دکتر بلندنظر فرماندار، معاونین دانشگاه و خانواده محترم دانشجویان با برنامه های خاص این دوره بیاد ماندنی برگزار شد.

حجت الاسلام دکتر تارم امام جمعه جیرفت در مراسم اظهارداشت: در آموزش و طلب علم فارغ تحصیلی نیست، همیشه طلب دانش در زندگی وجود دارد این مرحله، ورود به مقاطع بالاتر است.

وی افزود: علم تمام شدنی نیست، بلکه مراحلی از دانش است که انسان به دست می آورد تا جایی که به این نتیجه میرسد معلومات او در مقابل مجهولات عالم بسیار اندک است.

امام جمعه جیرفت گفت: باید در کنار آموختن، علم و دانش مهارتهای دیگر زندگی به ویژه خوب زیستن را هم بیاموزیم و هنر درست زندگی کردن و رفتار صحیح با دیگران به موازات تحصیل مورد توجه باشد.

دکتر اعظمی نماینده مجلس در این آیین ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: در کنار مسئولان دانشگاه تلاش کردیم، زمینه فراهم کردن، زیرساختهای لازم در دانشگاه در ردیف بودجه قرار بگیرد که در حال حاضر پروژهایی مانند ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی دانشگاه، مقبره شهید گمنام و … در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همراه با تحصیل از مسیر زندگی لذت ببرید،افزود: آموختن بهترین مراحل زندگی است که زمینه رشد و تعالی را فراهم می کند.

دکتر علی اصغر خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این آئین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: دوران تحصیل و همچنین جشن فارغ تحصیلی از بیادماندنی ترین خاطران است که با حضور دوستان، اساتید و اعضای خانواده باشکوهتر می شود.

وی افزود: هدف مجموعه دانشگاه فراهم کردن، زمینه تربیت نیروی توانمند و متعهد است که خوشبختانه با توانمندیهایی که در شما میبینم، تلاشها به ثمر رسیده و اینک شما با همت و سختکوشی در مسیر خدمت به مردم و نجات جان انسانها گام بر می دارید که در کنار تعهد و علاقه نتایج بیشتر و بهتری هم حاصل می شود.
همچنین در این جشن از دانشجویان متاهل و دارای فرزند با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد

گزارش : امینه رزمی

تصاویر : خسرو احسانی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + پنج =