. چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 81650 تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1402 | 13:34 ب.ظ

امام جمعه جیرفت : بسیج در همه عرصه ها پشتیبان دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام میثم تارم گفت: امروز بسیج در عرصه های گسترده اقتصادی، نظامی، امنیتی، عمرانی، بهداشتی درمانی و در سایر عرصه ها پشتیبان دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است. به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۹ آبان ماه) همزمان با آغاز هفته بسیج مراسم گلباران قبور مطهر شهدای شهر جیرفت […]

حجت الاسلام میثم تارم گفت: امروز بسیج در عرصه های گسترده اقتصادی، نظامی، امنیتی، عمرانی، بهداشتی درمانی و در سایر عرصه ها پشتیبان دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۹ آبان ماه) همزمان با آغاز هفته بسیج مراسم گلباران قبور مطهر شهدای شهر جیرفت برگزار شد.

حجت الاسلام میثم تارم در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته بسیج، گفت: مبنا و اساس کار بسیج، اخلاص است و این مهم باعث شده تا بسیج توفیقات فراوان به دست بیاورد.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه بسیج بر پایه اخلاص و تقوا بنیانگذاری و بنا شده، ابراز کرد: جوانان و نوجوانان ما بدون هیچ گونه چشم داشت مادی صرفا به منظور حمایت از انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش های آن در جنگ تحمیلی به صورت خودجوش به میدان آمدند.

وی افزود: در آن شرایطی که تا حدودی کشور دچار بی نظمی شده بود و در بسیاری از جاها، نیروی امنیتی و نظامی منسجمی وجود نداشت و نیروهای نظامی آن زمان همه متلاشی شده بودند، این بسیج بود که با بصیرت، اخلاص و تشخیص موقعیت به میدان آمد.

حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: روزی بسیج بر سر میادین شهر و مکان های حساس نیروهای خود را گمارد تا از انقلاب، نظام اسلامی و مردم دفاع و حفاظت کند.

امام جمعه جیرفت ادامه داد: امروز این شجره طیبه که به صورت خودجوش و مردمی بر پایه اخلاص، تقوا و توکل بر خداوند تبارک و تعالی و وظیفه شناسی تشکیل شده، از مرزهای جغرافیایی عبور کرده و در کشورهای عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، یمن و سایر نقاط شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: فرهنگ بسیجی امروز در همه جا منتشر شده و جهانیان فهمیده اند برای کسب موفقیت و رسیدن به مقاصدشان باید از فرهنگ بسیج الگوبرداری کنند.

حجت الاسلام تارم با اشاره به وجود تفکر و فرهنگ بسیجی در بین رزمندگان در دفاع مقدس، عنوان کرد: تا زمان بنی صدر ملعون برای سپاه و بسیج میدان باز نبود و سپاه و بسیج با وجود برخورداری از ظرفیت های مردمی اجازه حضور در میدان جنگ را نداشت پس از برطرف شدن موانعی که بنی صدر ملعون به وجود آورده بود، با ورود بسیج و سپاه وضعیت جنگ هم تغییر کرد و روز به روز بر فتح ها و پیروزی های رزمندگان اسلام افزوده شد.

امام جمعه جیرفت ابراز کرد: امروز بسیج در حوزه های گسترده اقتصادی، نظامی، امنیتی، عمرانی، بهداشتی درمانی و در سایر حوزه ها پشتیبان دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج در بحران ها در صف اول قرار دارد، در کنار مردم است چون نیرویی برخاسته از مردم است بنابراین همه جا حضور دارد.

حجت الاسلام تارم با بیان اینکه امروز در اینجا حضور یافتیم تا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کنیم، عنوان کرد: شهدا پیشگامان و طلایه داران بسیج هستند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =