. پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 82355 تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 | 10:23 ق.ظ

یادواره شهدای ورزشکار جیرفت برگزار شد

به گزارش خبرنگار کنار صندل از محل برگزاری یادواره شهدای ورزشکار جیرفت در سالن فرهنگی گلزار شهدای شهر جیرفت با حضور خانواده معظم شهدا سرهنگ نسب امیری فرمانده سپاه شهرستان جیرفت ،دکتر خانی رئیس اداره ورزش و جوانان سید اسماعیل حسینی معاون فرهنگی شهرداری و مردم ولایتمدار برگزار شد. در ابتدای مراسم سید اسماعیل حسینی […]

به گزارش خبرنگار کنار صندل از محل برگزاری یادواره شهدای ورزشکار جیرفت در سالن فرهنگی گلزار شهدای شهر جیرفت با حضور خانواده معظم شهدا سرهنگ نسب امیری فرمانده سپاه شهرستان جیرفت ،دکتر خانی رئیس اداره ورزش و جوانان سید اسماعیل حسینی معاون فرهنگی شهرداری و مردم ولایتمدار برگزار شد.

در ابتدای مراسم سید اسماعیل حسینی از رزمندگان و از راویان دفاع مقدس به روایتگری شهدای ورزشکار پرداخت

سرهنگ نسب امیری به عنوان سخنران ویژه گفت: برادران ورزشکار و خواهران ورزشکار یکی از بسترهای که شما باید کار کنید و برای مدینه فاضله برای ایجاد بستر جامعه برای ظهور امام زمان ورزش است.
به لحاظ زیبایی ها و ارزش‌های که ورزش داره مصداق المؤمنون کیض مربی ورزشی ما آدم زیرکی باشد زرنگ و باهوش باشد،می تواند از این بستر و فضا استفاده کند برای یارسازی برای کاره سازی برای امام زمان و صاحب کار هم آنهایی هستند که صاحب این مکتب و این مسیرند مثل شهدا،اهل بیت و اولیا

نسب امیری افزود: زمانی که ما ورزش را دنبال می کردیم توفیقات زیادی از برکت تک تک خون شهدا و عنایت خاصه اهل بیت اتفاق افتاد هر جا مشکلی پیش می‌آمد نام شهیدی را صدا می کردیم آنها کمک می کردن.

فرمانده سپاه در پایان بیان خود از همه مهمانان شهدای ورزشکار تشکر کرد و گفت خوشا به حالتان که مهمان سفره شهدای ورزشکار و شهرمان هستید
سرهنگ نسب امیری خاطر نشان کرد: قدر این نعمت،رحمت و برکت که به عنوان مربی ورزشی و ورزشکار تو این برهه از زمان انتخاب شدی هم خودت خودسازی کن چه در حوزه بدنی و فیزیکی و چه در حوزه فکری و هم دگرسازی کن کاره سازی کن برای امام زمان؛ ورزشکاری موقع نماز جماعت توجه نکنه به مسائل اخلاقی، معنوی و اعتقادی توجه نکنه باید برویم آنجا تغییراتی ایجاد کنیم، نگاه این باشد خود سازی معنوی، خود ورزش این نگاه را می دهد خود ورزش آدم را به سوی اعتقادی و خداوند می برد.
بعد از سخنرانی فرمانده سپاه جیرفت مراسم یادواره شهدای ورزشکار با مداحی و مرثیه خوانی ادامه پیدا و در آخر شرکت کنندگان مهمان سفره با برکت شهدا بودند.

گزارش و تصاویر : خسرو احسانی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 16 =