. پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 83898 تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 | 17:46 ب.ظ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت:در تحقق اهداف حوزه بهداشت و درمان درگیر حواشی نمی شویم/ ۱۰ تخت ان آی سی یو به تختهای بیمارستان کاشانی جیرفت اضاف می شود

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، حجت الاسلام شاهرخی مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه در شورای مدیران با اشاره به اهمیت فرصت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: فرصت مدیریت زینت دنیا و وسیله آزمایش انسان است تا کدام یک بهترین عملکرد را داریم در این موضوع […]

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، حجت الاسلام شاهرخی مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه در شورای مدیران با اشاره به اهمیت فرصت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: فرصت مدیریت زینت دنیا و وسیله آزمایش انسان است تا کدام یک بهترین عملکرد را داریم در این موضوع کیفیت مهم و ارزشمند است.
وی ضمن قدردانی از خدمات خالصانه در حوزه سلامت افزود: خدمات و اقدامات جهادگونه شما مدیران در این روزهای جنگ ترکیبی و تحریمهای شدید جهاد فی سبیل الله است، مدیریت در روزهای سخت و در دل بحرانها و خدمتگداری بی منت کاری بزرگ است و با توجه به اینکه اقدامات و عملکرد شما پای نظام نوشته می شود باید نیکوترین عملکرد را داشته باشید.
شاهرخی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در بیان خدمات نظام تصریح کرد: اگر جهاد تبیین باشد، شایعات رخ نمی دهد، مدیران باید در جهاد تبیین عملکرد یک مجموعه را بیان کنند، اگر شفافیت باشد، مردم به شایعات توجه نخواهند کرد.

دکتر علی اصغر خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این جلسه ضمن تقدیر از تلاشها و خدمات انجام شده در حوزه سلامت جنوب کرمان اظهار داشت: زحمات و خدمات جهادگران حوزه سلامت بر مردم منطقه پوشیده نیست و این عملکرد و رشادتها در دوران کرونا گامی مهم در سلامت مردم بود که همگی قدردان آن هستند و فراموش نمی شوند.
وی افزود: عملکرد یک مجموعه مهم است و در رسیدن به اهداف حوزه بهداشت و درمان درگیر حواشی نمی شویم، هدف ما سلامت جامعه است، شاهد مجاهدت شما هستیم، روزهای خوب در پیش است و به طور حتم شرایط بهتر خواهد شد.
خیرخواه عنوان داشت: صادقانه خدمت کنید و برای ظرفیتهای موجود برنامه داشته باشید، رویکرد ما باید همدلی در ارائه خدمت باشد، نگاه منطقه ای نداشته باشیم و برای رفع مشکلات در صورت نیاز مدیران هر حوزه به کمک واحد دیگر بشتابند، امکانات و تجهیزات مختص یک شهر نیست.
خیرخواه با اشاره به روند ساخت پروژه های حوزه سلامت جنوب کرمان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر پروژههای زیادی در حال انجام هستند که از مهمترین آن بیمارستانهای در حال احداث جیرفت، کهنوج و عنبرآباد هستند و با همه کمی و کاستیها تلاش داریم تا پروژه ها با روند خوبی پیشرفت داشته باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به وضعیت اجرای پویش ملی سلامت در حوزه دانشگاه گفت: تاکنون ۲۶۱ هزار نفر جمعیت هدف جنوب کرمان در پویش ملی سلامت از نظر فشارخون و دیابت با هدف کم کردن هزینه های درمانی و ارائه آموزشهای لازم غربالگری شده اند.
خیرخواه با اشاره به جذب ۵۳ متخصص طرحی طی سالجاری در منطقه عنوان داشت: تجهیزات ۱۰ تخت ان آی سی یو برای بیمارستان کاشانی خریداری شده و به زودی کلینیک دندانپزشکی و بخش ام ار ای بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج راه اندازی می شوند.

تصاویر : خسرو احسانی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − یک =