. پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 83878 تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 | 10:29 ق.ظ

راه‌اندازی اولین مرکز مانیتورینگ و کنترل هوشمند در جیرفت

شهردار جیرفت از تحویل مرکز مانیتورینگ و کنترل هوشمند شهر جیرفت به پلیس راهنمایی و رانندگی خبر داد. به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری فارس ، هادی ربانی با بیان ضریب پوششی این دوربین‌ها اظهار داشت: در نصب این دوربین‌ها تقریبا تمامی مناطق شهری جیرفت بالاخص مناطق حساس و پرترافیک پوشش داده شده است. […]

شهردار جیرفت از تحویل مرکز مانیتورینگ و کنترل هوشمند شهر جیرفت به پلیس راهنمایی و رانندگی خبر داد.

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری فارس ، هادی ربانی با بیان ضریب پوششی این دوربین‌ها اظهار داشت: در نصب این دوربین‌ها تقریبا تمامی مناطق شهری جیرفت بالاخص مناطق حساس و پرترافیک پوشش داده شده است.

شهردار شهر جیرفت ادامه داد: با بهره‌برداری از این مرکز، اقدامات پلیس راهور منظم‌تر و دقیق‌تر می‌شود و شاهد کاهش تصادفات و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی خواهیم بود.شهردار جیرفت با اعلام نصب ۷۰ دکل دوربین به همراه دوربین مداربسته با کیفیت و پلاک خوان و سیستم مانیتورینگ قوی، خاطر نشان کرد: با نصب این دوربین‌ها و مرکز مانیتورینگ در شهر جیرفت شاهد بهبود وضعیت ترافیک شهر، کاهش آمار تصادفات و سوانح رانندگی خواهیم بود.

ربانی با اشاره به راه‌اندازی این مرکز برای اولین بار در جنوب استان کرمان گفت: با اجرای طرح پایش تصویری شهر جیرفت این نوید را به مردم خواهیم داد که شاهد افزایش ضریب امنیت برای جلوگیری از وقوع جرائم در سطح شهر خواهیم بود.شهردار جیرفت گفت: با نصب ۳۰ عدد دیگر دکل دوربین در سطح شهر جیرفت تا پایان سال و تحت پوشش قرار دادن سطح وسیع‌تری از شهر جیرفت علاوه بر رصد مسائل امنیتی، تخلفات مانند سرعت غیرمجاز، توقف وسایل نقلیه بر روی خطوط ایست، عبور از چراغ راهنمایی و رانندگی، توقف بر روی گذرگاه‌های عابر پیاده ثبت و اعمال قانون می‌شود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + نوزده =