. پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 83884 تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 | 10:43 ق.ظ

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت:بزرگداشت ۹ دی در مصلی جیرفت برگزار می شود

خداداد امینی روش گفت: مراسم بزرگداشت ۹ دی در شهر جیرفت شنبه ۹ دی ساعت ۱۰ صبح در مصلی پیامبر اعظم (ص) برگزار خواهد شد. به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، خداداد امینی روش در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی گرامیداشت ۹ دی در جیرفت، گفت: ملت ایران اسلامی حماسه ۹ دی […]

خداداد امینی روش گفت: مراسم بزرگداشت ۹ دی در شهر جیرفت شنبه ۹ دی ساعت ۱۰ صبح در مصلی پیامبر اعظم (ص) برگزار خواهد شد.

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، خداداد امینی روش در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی گرامیداشت ۹ دی در جیرفت، گفت: ملت ایران اسلامی حماسه ۹ دی را خلق کردند که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت ابراز کرد: مردم در این روز به معنای واقعی کلمه با حضور در صحنه، پشتیبانی خود را از ولایت فقیه ثابت کردند.

وی بیان کرد: این ملت بصیر، آگاه و همیشه در صحنه نشان دادند همواره پای ارزش‌ها و آرمان‌های خود ایستاده‌اند و با تمام قدرت پشت سر مقام عظمای ولایت برای حفظ این نظام تلاش خواهند کرد.

امینی روش خاطرنشان کرد: ضروری است که نهادهای فرهنگی برای تبیین ۹ دی و روشنگری ابعاد فتنه ۸۸ برای نسل نوجوان و جوان، برنامه هایی اجرا کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت تصریح کرد: رسانه ها به واسطه رسالتی که دارند می توانند نقش موثری در جهاد تبیین و روشنگری فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی داشته باشند.

وی اظهار کرد: مراسم بزرگداشت ۹ دی در شهر جیرفت شنبه ۹ دی ساعت ۱۰ صبح در مصلی پیامبر اعظم (ص) برگزار خواهد شد.

امینی روش عنوان کرد: از عموم مردم ولایتمدار شهرستان جیرفت اعم از خانواده های شهدا، ایثارگران، حانبازان روحانیون، بازاریان، دانش آموزان، دانشجویان، اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر برای حضور پر شور در این مراسم دعوت می کنیم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =