. دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 84526 تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1402 | 20:48 ب.ظ

دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه جیرفت:سردار سلیمانی هژمونی آمریکا را به ببر کاغذی تبدیل کرد

رئیس دانشگاه جیرفت گفت: حاج قاسم سلیمانی یک دیپلمات تراز اول بود که ابتدا مسائل را با مقامات بلند پایه کشور هدف در میان می‌گذاشت و سپس وارد عرصه میدان می‌شد. وی افزود: شهید سلیمانی دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های شخصیتی ویژه بود که ابعاد سیاسی، نظامی و اخلاقی جزو مهترین آنهاست.او اظهار داشت: سردار سلیمانی […]

رئیس دانشگاه جیرفت گفت: حاج قاسم سلیمانی یک دیپلمات تراز اول بود که ابتدا مسائل را با مقامات بلند پایه کشور هدف در میان می‌گذاشت و سپس وارد عرصه میدان می‌شد.

وی افزود: شهید سلیمانی دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های شخصیتی ویژه بود که ابعاد سیاسی، نظامی و اخلاقی جزو مهترین آنهاست.او اظهار داشت: سردار سلیمانی برجستگی‌های شخصیتی را در عرصه عمل نشان داده بود بطوریکه در درون کشور و بستر جامعه دارای شخصیتی کاریزماتیک، متواضع، فروتن و هم نظامی بود و در عرصه بین الملل یک ژنرال مبارز و عمل گرا بود که با راهبرد‌های نظامی خاص، جنگ با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های نظامی دشمنان را با اراده و ایمان کاملا به نفع مسلمانان تغییر داد و هژمونی آمریکا را به ببر کاغذی تبدیل کرد.

شکفته افزود: ارتش‌های منطقه در مقابل داعش که نیروی نیابتی جبهه غرب بود مستاصل و درمانده شده بودند که با ورود سپاه قدس به فرماندهی شهید سلیمانی ریشه کن شد.

رییس دانشگاه جیرفت تاکید کرد: ضرورت ترویج مکتب حاج قاسم در بین دانشجویان در این برهه زمانی بیشتر از هر زمان و مکانی دیگری احساس می‌شود و باید دانشگاه‌ها در عرصه علمی، پژوهشی، فناوری، کارآفرینی و اقتصاد تلاش کنند تا افرادی مانند شهید سلیمانی پرورش و به جامعه تحویل دهند.

رئیس دانشگاه جیرفت نقش دانشگاهیان در ترویج مکتب سردار سلیمانی را بسیار مهم توصیف کرد و اظهار داشت: جامعه دانشگاهی باید تلاش کند تا از افراط و تفریط نسبت چهره برجسته جبهه مقاومت جلوگیری نماید و حاج قاسم را همانگونه که بود برای مردم بیان کند تا جوانان بدانند شخصیت سردار سلیمانی دست یافتنی است؛ اگر راه حق و باطل را درست تشخیص دهیم و از امورات دنیایی دست برداریم و در راه خشنودی پرودگار قدم بگذاریم.

شکفته در پایان ظهور چنین شخصیت‌های برجسته‌ای را از ویژگی‌های مهم مکتب اسلام، انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب دانست

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هجده =