. پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 12362 تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 تیر 1395 | 03:39 ق.ظ

اولین جلسه اداری نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد با حضور فرماندار و دیگر مسئولین در بخش اسماعیلیه برگزار شد+ تصاویر و جزئیات

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ،ظهر دیروز اولین جلسه اداری نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد با حضور فرماندار جیرفت و دیگر مسئولین  در بخش اسماعیلیه برگزار شد.   احمد امینی روش فرماندار جیرفت درجمع مردم شهر بلوک گفت : بعنوان کسی که از اول پیروزی انقلاب اسلامی بعنوان یک خدمتگزار و سرباز در خدمت […]

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ،ظهر دیروز اولین جلسه اداری نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد با حضور فرماندار جیرفت و دیگر مسئولین  در بخش اسماعیلیه برگزار شد.

IMG_2575

 

احمد امینی روش فرماندار جیرفت درجمع مردم شهر بلوک گفت : بعنوان کسی که از اول پیروزی انقلاب اسلامی بعنوان یک خدمتگزار و سرباز در خدمت این مردم نجیب بوده ام ، شاهد هستم که امروز بعد از گذشت ۳۷ سال از انقلاب اسلامی به راحتی می توان نظارت کنیم که در گذشته این بخش چه بوده است و حال چه شده است.

 

وی افزود: بزرگان این منطقه ۳۷ سال پیش را به یاد بیاورند و ببینید امروز ، شبکه برق ، آموزش و پرورش ، بهداشت و درمان ، آب آشامیدنی ،راه و غیره همه از خدمات این نظام اند. امینی روش ادامه داد: گرچه من اعتقاد دارم که هر چه برای این مردم کار شود باز هم کم است و لیاقت آنها بیشتر از اینهاست.

IMG_2561

 

فرماندار جیرفت تصریح کرد : امروز شهرستان جیرفت حداقل ۲۵ اداره کل و سازمان دارد و می بینید در حوزه تنها راه یک انقلابی در جیرفت صورت گرفته است. وی بیان کرد: همه ی ما باید همراه و همدل باشیم و متاسفانه شهرستان ما سالها چوب اختلاف سیاسی را خورده است.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت گفت: دولت توجه ویژه ای به زیرساخت های روستا دارد و ما دوست نداریم مردم ما از روستا به شهر بیایند و حاشیه نشین یا دستفروش باشند.

وی افزود: ما دوست داریم روستاهای ما یک تولید کننده باشند .

 

امینی روش اظهار کرد: همه ی ما در مقابل رهبری و شهدا مسئولیم که دولت را درک کنیم ، چرا که این دولت تورم ۴۵ درصدی را تحویل گرفته و‌امروز به تک رقمی رسیده است.

 

وی ادامه داد: ثباتی که الان در بازار ارز هست نشان دهنده یک تیم اقتصادی قوی است.

IMG_2541

 

فرماندار جیرفت نیز در مورد جایگاه دهیاران در روستا گفت : دهیاران نماینده وزیرکشور ، استاندار و فرماندار در روستا هستند و متولی امنیت ، آب ، برق ، مخابرات ،راه، بهداشت و غیره هستند و نباید به راحتی از کنار مسئولیت خودشان بگذرند .

 

وی افزود: امروز در شأن یک دهیار نیست که یک اوباش در منطقه دست به اسلحه ببرد ‌و تک تک ما در بحث امنیت وظیفه داریم.

 

وی در بحث‌ پلمپ چاه های غیرمجاز در جیرفت گفت: در طی ۸ سال ۵ هزار حلقه چاه غیرمجاز پلمپ شده است.

 

وی تصریح کرد: ما زمانی که دولت را در جیرفت تحویل گرفتیم در طرح آبیاری قطره ای رتبه ۲۴ را در کشور داشتیم که‌امروز جایگاه اول و دوم را در بحث روش های نوین آبیاری و قطره ای در کشور داریم .

 

امینی روش گفت : هر دهیار باید در روستا یک طرح اقتصاد مقاومتی ارائه دهد و همه ی ما باید تلاش کنیم که کشور ما به یک جایگاه واقعی برسد .

 

وی افزود: هر طرح اشتغال روستایی که افراد بخواهند، تسهیلات در اختیارشان قرار می دهیم .

وی در پایان صمیمانه از تلاش ها و کارهای عارفی نماینده سابق تقدیر و تشکر کرد و گفت: إن شاء الله با همراهی نماینده جدید شاهد توسعه و پیشرفت بیشتر منطقه باشیم.

IMG_2583

 

در ادامه دکتر کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم بلوک و اسماعیلیه گفت: امیدواریم با همدلی و وفاق بتوانیم به خدمات مطلوبی برسیم و تلاش می کنیم بتوانیم گوشه ای از گرفتاری ها و مشکلات را برطرف نمائیم .

 

وی افزود: امیدواریم بتوانیم قدردان خدمات شما مردم در عمل باشیم .

کمالی پور گفت: عمده ترین گرفتاری ما اختلافاتی بود که خواسته و ناخواسته ایجاد شده بود .

 

وی ادامه داد: امروز فضا به نحوی مهیا شده است که همه ی ما با هر گرایشی و قومیتی هستیم باید تلاش کنیم به نقطه ای برسیم که آن توسعه همه جانبه منطقه است.

 

وی افزود: ما وارث اختلافات زیادی بوده ایم که باید دست به دست هم دهیم و این اختلافات را کنار بگذاریم ، چرا که برای توسعه منطقه راهی جز همدلی و برابری نداریم .

IMG_2569

 

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد ماندگارترین اثر را خدمت صادقانه به مردم دانست و گفت : خدمت صادقانه ،در قلب مردم جای گرفتن است .

 

وی تصریح کرد: فرماندار جیرفت در مرحله اول راهگشای شماست و ما هم در کنار شما با امام جمعه محترم بلوک‌ تمام همکاری لازم را خواهیم داشت.

 

وی افزود: با اکثر مسئولین کشور دیدار داشتیم و امیدواریم بتوانیم کاری را از پیش ببریم‌.

کمالی پور عنوان کرد: شما مردم کسی را به مجلس فرستادید که به هیچ جناحی وابسته نیست و من فریاد شما مردم هستم و در کنار و خدمت شما مردم خواهم بود .

 

وی در پایان از دهیاران منطقه خواست تمام مشکلات ریز و درشت را اولویت بندی و تفکیک کنند و تحویل بخشدار دهند تا به بنده برسانند.

 

وی همچنین در مورد برنامه های خود گفت : پیگیری و به سرانجام رسیدن مسئله گاز ، ریل ، ساماندهی بخش کشاورزی و ارتقا بعضی از ادارات  از مهمترین برنامه های بنده است و همچنین از طرفی امیدواریم با مصوب مرز هوایی ، افزایش پرواز در جیرفت داشته باشیم.

IMG_2558

 

  نوزایی امام جمعه بلوک نیز در این جلسه با ابراز نگرانی گفت : چرا این منطقه با داشتن این همه ظرفیت و با داشتن مناطق گردشگری نظیر کنارصندل و غیره اما توسعه و‌پیشرفت آنچنانی‌ نداشته است و آن چیزی که حق این مردم بوده است نرسیدیم .

 

وی افزود: خدای نکرده نمی خواهیم کارهای انجام شده را نادیده بگیریم اما چرا باید در این منطقه در محور مواصلاتی مشکل داشته باشیم .

 

 وی ادامه داد: خدمات بسیار زیادی در حوزه برق شده است و جای تقدیر دارد ، اما خیلی از خانواده های ما در گرمای طاقت فرسا زیر سایه ی درخت می نشینند چون افت شدید ولتاژ برق داریم.

 

 نوزایی گفت: ناامنی ها و سرقت های نگران کننده ای داریم ، هر چند در دو سه ماهه اخیر کاهش داشتیم.

امام‌جمعه بلوک با گلایه بیان کرد: وضعیت فرهنگ و مساجد نامناسب است و این بخش از نبود یک برنامه راهبردی و نداشتن سند چشم انداز رنج می برد.

 

وی از مسئولان حاضر در جلسه خواست که این منطقه را بعنوان منطقه پایلوت در نظر بگیرند.

 

نوزایی مسئله بحران آب و کشاورزی را از مسائل بسیار مهم خواند و گفت : این دو مسئله باید مورد توجه قرار گیرد و باید مسئولین کمک کنند تا مردم به سمت کشاورزی مدرن بروند.

IMG_2566

 

در این جلسه جلالی بخشدار اسماعیلیه نیز با تشریح عملکرد دولت در این بخش و همچنین ارائه مشکلات خواستار حمایت همه جانبه همه مسئولین شد.

 

IMG_2579

 

سرهنگ ملایی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جیرفت نیز در این جلسه گفت: در خیلی از موارد امنیتی این منطقه ، با ریش سفیدی و معتمدین حل شده است و این جای تقدیر دارد ولی ای کاش برای امنیت بیشتر در منطقه این موارد را به نیروی انتظامی گزارش دهید.

وی تصریح کرد: با تمام توان در خدمت این مردم هستم و اگر لازم باشد روزها و شب ها شخصا به این منطقه می آیم  و می مانم تا مردم از ناامنی ای که خدای نکرده پیش بیاید رنج نبرند.

IMG_2520IMG_2525IMG_2536IMG_2538IMG_2526

 

در پایان لیستی از تمام مشکلات بخش اسماعیلیه برای پیگیری و مرتفع شدن تقدیم دکتر کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی شد.

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =