. پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 45961 تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 خرداد 1400 | 19:33 ب.ظ

مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در جیرفت برگزار می‌شود

به گزارش کنارصندل، «خداداد امینی روش» گفت: مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در شهر جیرفت در فضای باز همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت بیان کرد: ۱۴ خرداد یادآور شخصیت ممتاز و برجسته انسانی است که با بهره‌مندی از ایمان، شجاعت، علم، اخلاص و توکل به خداوند متعال بر […]

به گزارش کنارصندل، «خداداد امینی روش» گفت: مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در شهر جیرفت در فضای باز همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت بیان کرد: ۱۴ خرداد یادآور شخصیت ممتاز و برجسته انسانی است که با بهره‌مندی از ایمان، شجاعت، علم، اخلاص و توکل به خداوند متعال بر علیه ظلم و جور ظالمان و مستکبران عالم قیام کرد.


وی افزود: اینک گستره پایگاه ایشان قلوب دردمندان و محرومان جهان است و امروز نام امام خمینی (ره) الهام‌ بخش آزادگان عالم برای روزهای بهتر و آینده روشن‌تر است و مظلومان عالم از این که در قرنی که به قرن امام خمینی (ره) شهره شده است تعلق دارند، بر خود می‌بالند.


امینی روش ضمن بزرگداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر ‌قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، ابراز کرد: باتوجه‌به وضعیت بیماری کرونا و بنابر ضرورت رعایت مسائل بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با کرونا، مراسم ویژه ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با سخنرانی امام‌ جمعه شهر جیرفت حضرت حجت‌الاسلام‌ میثم تارم در گلزار شهدای شهر جیرفت برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت اظهار کرد: از روحانیون، نیروهای مومن و انقلابی شهرستان جیرفت درخواست داریم تا با استفاده از بستر رسانه و فضای مجازی به تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) برای نسل جوان و نوجوان بپردازند.

وی در خاتمه عنوان کرد: از کلیه دستگاه‌ های اجرایی، نهادها، به‌ ویژه شهرداری ‌ها انتظار می رود تا نسبت به تبلیغات محیطی و میدانی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سطح شهر‌ها و بخش‌ها اقدام کنند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =