. پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 76623 تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1402 | 07:28 ق.ظ

دکتر صالح سنجری به سمت معاونت دانشجویی دانشگاه جیرفت منصوب شد

به گزارش کنارصندل و روابط عمومی دانشگاه جیرفت دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه در نشست تجلیل از خدمات مسلم بسیج و معارفه دکتر صالح سنجری به سمت سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه گفت: رویکرد انتخاب دانشگاهیان به عنوان مدیر در دولت سیزدهم رویکرد عقلانی است، چرا که محیط دانشگاه از سالم ترین و پاک ترین مدیران […]

به گزارش کنارصندل و روابط عمومی دانشگاه جیرفت دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه در نشست تجلیل از خدمات مسلم بسیج و معارفه دکتر صالح سنجری به سمت سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه گفت: رویکرد انتخاب دانشگاهیان به عنوان مدیر در دولت سیزدهم رویکرد عقلانی است، چرا که محیط دانشگاه از سالم ترین و پاک ترین مدیران و در عین حال برنامه ها بر اساس علم و دانش پیش خواهد رفت.

دکتر شکفته با تقدیر از تلاش های مستمر دکتر بسیج در زمان تسدی معاونت دانشجویی تصریح کرد: با تلاش مجموعه معاونت دانشجویی تحولات زیادی در زیست دانشجویی صورت گرفت که امیدواریم تداوم داشته باشد.

رئیس دانشگاه جیرفت در ادامه دکتر سنجری را از باتجربه ترین افراد در حوزه دانشجویی دانست و بیان کرد: در راستای ادامه تحولات در حوزه دانشجویی یکی از افرادی که می تواند نقش آفرین باشد دکتر سنجری است، لذا امیدواریم با تجربه ای که در اختیار دارد و حمایت همه جانبه هیئت رئیسه و همراهی کارکنان دانشگاه به ویژه حوزه دانشجویی بتواند مانند گذشته در این مسیر نیز موفق باشد.

دکتر شکفته با بیان این مطلب که دانشجویان ولی نعمتان ما هستند خاطر نشان کرد: از همه کارکنان دانشگاه می خواهم تکریم و احترام به دانشجویان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

در ادامه این نشست دکتر بسیج مدیرکل استاندارد استان کرمان و معاون سابق دانشجویی ضمن تقدیر از کارکنان دانشگاه جیرفت گفت: دانشگاهی بودن حُسن بسیار بزرگی دارد، از یک طرف با قشر جوان و مطالبه گر سر و کار دارید و می آموزید تا چگونه صبوری کنید و از طرفی به شما کمک می کنید تا سالها آموخته خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

دکتر بسیج ضمن قدر دانی از رئیس دانشگاه جیرفت در راستای حمایت های همه جانبه از حوزه معاونت دانشجویی و همچنین تلاش در راستای رفاه دانشجویان افزود: دانشگاه جیرفت با پرورش نیروی انسانی مجرب رسالت خود را در منطقه به همگی ثابت نموده است.

در ادامه دکتر سنجری معاون دانشجویی دانشگاه جیرفت از اعتماد رئیس دانشگاه تقدیر و گفت: در هر مسولیتی همدلی و اتحاد رکن اساسی پیشرفت کار است، بر همین اساس تلاش خواهیم کرد محیطی آرام، دلنشین و پرنشاط برای دانشجویان فراهم کنیم.

دکتر سنجری، امور دانشجویی، تربیت بدنی و مشاوره را سه رکن اساسی معاونت دانشجویی دانست و افزود: با جدیت برای رفاه زیست دانشجویی تلاش خواهیم کرد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک − یک =