. پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 77983 تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1402 | 17:30 ب.ظ

مدیرکل راه وشهرسازی استان : راه و شهرسازی هرمزگان با ۱۵ پروژه عمرانی به استقبال هفته دولت می رود

مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان از افتتاح وآغاز عملیات اجرایی ۱۵ پروژه عمرانی در هفته دولت خبر داد. به گزارش کنارصندل به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (هرمزگان)، عباس کمالی با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت عنوان کرد: تجلیل و پاسداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر فرصت مغتنمی برای تجلیل از یک “تفکر انقلابی” […]

مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان از افتتاح وآغاز عملیات اجرایی ۱۵ پروژه عمرانی در هفته دولت خبر داد.

به گزارش کنارصندل به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (هرمزگان)، عباس کمالی با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت عنوان کرد: تجلیل و پاسداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر فرصت مغتنمی برای تجلیل از یک “تفکر انقلابی” است.

وی افزود: گرامیداشت هفته دولت برگ زدن فصل درخشانی از صفحات زرین خدمتگزاری در نظام اسلامی است و این سیره و منش خدمت خالصانه در اذهان دوست داران انقلاب اسلامی تا ابد به یادگار خواهد ماند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به افتتاح وآغاز عملیات اجرایی ۱۵ پروژه عمرانی در هفته دولت اظهار کرد: این تعداد پروژه در شهرستان های بندرعباس، بستک، بندرلنگه، پارسیان، رودان، قشم وبشاگرد افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

کمالی در ادامه تشریح کرد: در حوزه مهندسی و ساخت ۴ پروژه راهسازی به طول ۱۳ کیلومتر، ۲ساختمان فرهنگی وهنری به مساحت ۲ هزار و ۱۵۸ متر مربع، ۵ سالن ورزشی به مساحت ۶ هزار و ۱۷۴ متر مربع به ارزش ۴۵ میلیارد ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی گفت: در این هفته همچنین عملیات اجرایی احداث باند دوم بزرگراه رودان- کهنوج – جیرفت به طول ۶ کیلومتر با برآورد ۵ هزار و ۳۵ میلیارد ریال و ساختمان پزشکی قانونی بندرلنگه به مساحت ۳۰۰ متر مربع و برآورد ۴۱ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

کمالی عنوان کرد: در حوزه مسکن نیز دو طرح شامل ۲۰۰ واحد در قالب مسکن مهر و ۱۷۰ واحد در قالب نوسازی بافت های فرسوده ( نهضت ملی مسکن ) به افتتاح می رسد.

وی در پایان تصریح کرد: با افتتاح و بهره برداری از این مقدار راه و مسکن بخشی از مشکلات استان در این حوزه رفع می شود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − ده =