. پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 78062 تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 شهریور 1402 | 13:00 ب.ظ

معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان : حق عضویت در اتحادیه های صنفی باید قانونمند و منصفانه باشدمعاون بازرگانی

معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بر قانونمند بودن حق عضویت سالانه در اتحادیه های صنفی تاکید کرد. به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بر قانونمند بودن حق عضویت سالانه در […]

معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بر قانونمند بودن حق عضویت سالانه در اتحادیه های صنفی تاکید کرد.

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بر قانونمند بودن حق عضویت سالانه در اتحادیه های صنفی تاکید کرد.

محسن مشایخی در پایان کمیسیون نظارت بر اصناف جنوب کرمان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج اصناف،اظهار داشت: باید روحیه بسیجی بیش از پیش در میان بازاریان و اصناف ترویج یابد زیرا بازار به عنوان بازوی انقلاب در مقابله با تحریم های ظالمانه دشمن می تواند نقش مهمی ایفا نماید.

وی با اشاره به گلایه های اخیر مردم از برخی اتحادیه ها، افزود: با نزدیک شدن به اول مهر در رابطه با کنترل قیمت ها، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور فروش و…اتحادیه های صنفی به صورت جدی اقدام کنند چرا که از هیچ صنفی بروز این تخلفات پذیرفته نخواهد شد.

معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با بیان اینکه قیمت گذاری حق عضویت باید با درآمد واحدهای صنفی متناسب باشد، گفت: در تعیین قیمت حق عضویت سالانه در اتحادیه های صنفی، منافع واحدهای صنفی و اتحادیه های صنفی در نظر گرفته شده است.

وی انضباط مالی، ساماندهی و قانونمند کردن اتحادیه ها را از اصلی ترین اهداف قیمت گذاری حق عضویت سالانه در اتحادیه های صنفی برشمرد و تصریح کرد: اگر اتحادیه ها و واحدهای صنفی در چهارچوب قانون حرکت کنند از بسیاری از مشکلات و تنش های موجود کاسته می شود.

مشایخی خاطرنشان کرد: در کمیسون نظارت بر اصناف جنوب کرمان حق عضویت سالانه در ۲۳ اتحادیه صنفی با حضور و تایید سایر اعضا تعیین و به اتاق اصناف ابلاغ گردید.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه از زحمات فرمانده پایگاه بسیج اصناف توسط اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان و با حضور معاون فرماندار شهرستان جیرفت تجلیل شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =