. پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 78073 تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402 | 15:49 ب.ظ

امام جمعه جیرفت: دولتمردان هر وقت از دولت مکتبی فاصله گرفتند موفق نبودند

امام جمعه جیرفت گفت: هر وقت که دولت، رییس جمهور یا مدیران پایینتر از دولت مکتبی شهید رجایی و باهنر و بینش های آنها فاصله گرفتند، ناموفق بوده‌اند و انقلاب هم از همین ناحیه متضرر شده است. به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری ایرنا ، حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های این هفته […]

امام جمعه جیرفت گفت: هر وقت که دولت، رییس جمهور یا مدیران پایینتر از دولت مکتبی شهید رجایی و باهنر و بینش های آنها فاصله گرفتند، ناموفق بوده‌اند و انقلاب هم از همین ناحیه متضرر شده است.

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری ایرنا ، حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های این هفته نماز جمعه جیرفت اظهار کرد: دولتمردان از شهیدان باهنر و رجایی الگوی دولت مکتبی، مردمی ولایتمدار و دولتی که همت و هدفش خادمی مردم بوده پیروی کنند.

وی تاکید کرد: دولت ها هر کجا که به این ۲ شهید اقتدا کردند و مردمی و مکتبی بودند و برای آنها دین و ارزشهای اسلامی و انقلابی مهم بوده است، در نتیجه مقاومت و ایستادگی کردند و موفق بودند.

حجت الاسلام تارم ضمن تبریک هفته دولت یادآور شد: دولتمردان در این هفته به مردم گزارش دهند تا با اطلاع از اقداماتی که انجام شده و انجام می شود، آنها به آینده خود بیشتر امیدوار باشند.

وی با اشاره به اینکه دولت رییسی اقدامات بسیار خوبی انجام داده بیان کرد: این دولت هزاران کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل را بعد از سالها رکود به چرخه فعالیت برگرداند که کاری فوق العاده مهم است.

امام جمعه جیرفت افزود: به همین دلیل کارگران زیادی که بیکار بودند بر سر کار برگشتند و کار ارزشمند ومهمی است.

وی اضافه کرد: روابط عمومی و اطلاع رسانی از سوی دولت مناسب نبوده و باید بیشتر در این زمینه کار شود.

حجت الاسلام تارم با اشاره به مردمی بودن دولت گفت: رییس جمهور و دیگر اعضای کابینه همیشه به استان ها و شهرستان ها سرکشی می کنند و از نزدیک با مشکلات مردم و کار مدیران آشنا می شوند که نعمت بزرگی است.

وی یادآور شد: ما فراموش نمی کنیم که بازگشت رییس جمهور از سفر خارجی با سیل در جنوب کرمان مصادف شده بود اما دکتر رییسی بلافاصله به مناطق سیل زده آمد و در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.

امام جمعه جیرفت ارتباطات با کشورهای جهان، همسایه و کشورهای اسلامی را از دیگر دستاوردهای مهم دولت دانست و اضافه کرد: ایران قوی و قدرتمند توانسته با ورود به سازمان ها و تعهدات مختلف جایگاه خود را محکمتر کند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به بریکس که اخیرا ایران هم به عضویت آن درآمد گفت: این گروه نقش مهمی در اقتصاد جهان و منطقه دارد.

حجت الاسلام تارم یادآور شد: بریکس ۴۶ درصد از کل مساحت جهان را در بردارد که ظرفیت مهمی است و یکی از دستور کارهای مهم آن دلارزدایی از اقتصاد جهان است که با عملی شدن آن تحول مهمی در منطقه روی می دهد.

وی ادامه داد: دلارزدای نظم جدید را در اقتصاد جهانی ایجاد می کند و بر سلطه دلار که بیشتر کشورهای جهان از آن رنج می برند پایان می دهد.

فرماندار جیرفت: ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح در جیرفت افتتاح و کلنگ زنی می شود

فرماندار شهرستان جیرفت هم در سخنرانی قبل از خطبه‌های نمازجمعه گفت: شهیدان رجایی و باهنر دولتمردانی بودند که جان خود را فدای نظام و اعتلای انقلاب اسلامی کردند و از شاخص‌های این دولت اطاعت محَض از ولایت فقیه و خدمت بی‌منت به مردم این دیار بود.

احمد بلندنظر افزود: دولت سیزدهم در شرایطی کار را شروع کرد که در بسیاری از امور شاهد کاستی‌ها بود ولی با تکیه بر خداوند متعال و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب کار را با موفقیت شروع کرد.

وی اظهار کرد: دولت مردمی به دنبال رفع کمبودها و مشکلات جامعه است که تاکنون بحمدالله به خوبی توانسته است گام‌های استوار و خوبی را برای مردم جامعه بردارد.

فرماندار شهرستان جیرفت  اضافه کرد: مسئولان در بین مردم حضور پیدا کنند و مشکلات آنها را رفع و در جهت ایجاد تعامل بیشتر با کار جهادی کوشا روزنه امید را برای مردم زنده نگه دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت با بیان اینکه ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت در جیرفت کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود ادامه داد: در بحث اعتبارات شهرستان جیرفت دومین رتبه را بعد از کلان شهر کرمان دارا است و این به نوبه خود یکی از افتخارات عملکردی این دولت است

تصاویر : خسرو احسانی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + چهار =