. یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 83252 تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1402 | 18:30 ب.ظ

حجت الاسلام میثم تارم گفت: برگزاری همه پرسی در سرزمین‌های اشغالی، تیر خلاص بر پیکره رژیم غاصب، کودک کش، نسل کش و زن کش خواهد بود

به گزارش کنار صندل به نقل از خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۱۷ آذرماه) حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نماز جمعه جیرفت، گفت: دشمنان نتوانستند طرح خاورمیانه خود را اجرا کنند و در عراق و افغانستان، لبنان و سوریه هم شکست خوردند. امام جمعه جیرفت افزود: عملیات طوفان الاقصی به همه […]

به گزارش کنار صندل به نقل از خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۱۷ آذرماه) حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نماز جمعه جیرفت، گفت: دشمنان نتوانستند طرح خاورمیانه خود را اجرا کنند و در عراق و افغانستان، لبنان و سوریه هم شکست خوردند.

امام جمعه جیرفت افزود: عملیات طوفان الاقصی به همه جهانیان ثابت کرد که رویای تشکیل خاورمیانه جدید دشمنان شکست خورد.

وی با بیان اینکه شهروندان فلسطینی حتی آوارگان ساکن در کشورهای دیگر باید در سرنوشت خود دخیل باشند، ابراز کرد: این مدعیان دموکراسی چرا وقتی نوبت به فلسطین می‌رسد به ادعای خود عمل نمی کنند و دموکراسی را به خوب و بد تقسیم می‌کنند.

حجت الاسلام تارم تصریح کرد: باید همه پرسی را
به مردم فلسطین واگذار کنند تا خودشان پای صندوق های رای سرنوشتشان را تعیین کنند.

خطیب جمعه جیرفت اظهار کرد: به پیشنهاد رهبری، برگزاری همه پرسی در سرزمین‌های اشغالی، تیر خلاص بر پیکره رژیم غاصب، کودک کش، نسل کش و زن کش خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اکثریت تحلیلگران حوزه روابط بین‌الملل بر این باورند که حمله ۱۵ مهرماه، دیوار بازدارندگی صهیونیست‌ها در برابر محور مقاومت را فرو ریخته و در حال حاضر ایران قوی، قدرتمند و ولایتمدار دست برتر در جریان نبرد پنهان با اسرائیل دارد.

حجت الاسلام تارم تاکید کرد: ایران اسلامی با پشتیبانی ها و رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی توانسته اسرائیل، آمریکا و غرب را با شکست های مفتضحانه در منطقه مواجه کند.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: با توجه به شکست مفتضحانه در پی عملیات طوفان الاقصی، رژیم جعلی چاره‌ای جزء حمله به بیمارستان ها، مدارس و راه انداختن نسل کشی ندیده است.

وی اضافه کرد: اسرائیل بداند آن کسی که غرق و نابود خواهد شد و در افکار عمومی جهان محکوم به فنا و نسل کشی و بداخلاقی، تجاوز و کشتار است رژیم جعلی اسرائیل و پدرش آمریکا است.

حجت الاسلام تارم با اشاره به سخنان رهبری، عنوان کرد: جبهه مقاومت دوگانه‌ های جعلی و تحمیلی و دست ساز دشمن همچون عرب و غیرعرب و شیعه و سنی بر هم ریخته است.

خطیب جمعه جیرفت با بیان اینکه دوگانه مقاومت و تسلیم حاکم بر منطقه است، ابراز کرد: تفکر تسلیم هم در نهایت مغلوب و تسلیم مقاومت خواهد شد.

وی با تاکید بر این که مسئولان بیشتر نسبت به فرهنگ حساس باشند، اظهار کرد: از حضور مسئولان ارشد کشور در دانشگاه تشکر می کنم، دانشجویان علاقه دارند مسئولان در بین آنها حضور یابند و به سوالات پاسخ دهند و شبهات شان را رفع کنند.

حجت الاسلام تارم افتتاح طرح ها در دولت سیزدهم را امید آفرین دانست و خاطرنشان کرد: افتتاح برخی از طرح ها در این دولت که سه دهه معطل مانده بود، جای امید و تقدیر و تشکر از دولت انقلابی دارد.

امام جمعه جیرفت ادامه داد: طرح هایی که ۳۰ سال بر زمین مانده در این ۲ سال به بهره‌برداری می‌رسد و به مردم خدمات ارزنده‌ای ارائه می‌کند.

وی ابراز کرد: از مسئولان راه و شهرسازی تقاضا داریم نسبت به طرح‌های راه با سرعت بیشتر اقدام کنند.

حجت الاسلام تارم گفت: مسیر کرمان به جیرفت از طریق بم، دهبکری و ساردوئیه و همچنین پل جنگل آباد که عدم راه‌اندازی آن موجب ترافیک سنگین شده است هر چه سریعتر با کار شبانه روزی باید به اتمام برسند.

تصاویر : خسرو احسانی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 2 =