. دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 84435 تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1402 | 13:52 ب.ظ

کارخانه‌های کنسانتره و گندله فولادی جنوب کرمان منتظر زمین است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: یک شرکت برای ساخت کارخانه‌های کنسانتره فولادی در جنوب کرمان اعلام آمادگی کرده که بعد از واگذاری زمین عملیات ساخت آن آغاز می‌شود و منتظر تامین زمین هستیم. به گزارش کنارصندل به نقل از ایرنا ، مسلم مروجی فرد روز یکشنبه در نشست با مدیران یکی از […]

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: یک شرکت برای ساخت کارخانه‌های کنسانتره فولادی در جنوب کرمان اعلام آمادگی کرده که بعد از واگذاری زمین عملیات ساخت آن آغاز می‌شود و منتظر تامین زمین هستیم.

به گزارش کنارصندل به نقل از ایرنا ، مسلم مروجی فرد روز یکشنبه در نشست با مدیران یکی از شرکت های معدنی کشور که در مزایده معادن جنوب کرمان برنده شده است اظهار کرد: وجود معادن متعدد سنگ آهن در جنوب استان لزوم احداث کارخانه های مختلف در این منطقه را ضروری کرده است و با ساخت کارخانه‌های کنسانتره و گندله چرخه تولید فولاد در جنوب کرمان تکمیل می شود.

وی افزود: مقرر شده شرکت مذکور پس از واگذاری زمین در نزدیکی معادن سنگ آهن ساردوئیه شهرستان جیرفت اقدام به احداث کارخانه های کنسانتره و گندله و در مرحله بعد احداث کارخانه تولید فولاد کند.
مروجی فرد اضافه کرد: احداث کارخانه و سرمایه گذاری بیشتر در معادن جنوب، موجب استفاده بهتر از ظرفیت ها و افزایش ارزش افزوده می‌شود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 16 =