. دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 84805 تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1402 | 20:52 ب.ظ

برگزاری نشست طرح امنیت محله محور در عنبرآباد

فرمانده انتظامی عنبرآباد در نشست طرح امنیت محله محور در روستای “گزآباد از توابع بخش جبالبارز جنوبی” بر لزوم تداوم اجرای این طرح با رویکرد افزایش رضایتمندی مردم تاکید کرد. سرهنگ “رضا فیروزبخت” بیان کرد : استفاده از ظرفیت افراد معتمد و صاحب نفوذ در محلات و ایجاد ارتباط با این افراد یکی دیگر از […]

فرمانده انتظامی عنبرآباد در نشست طرح امنیت محله محور در روستای “گزآباد از توابع بخش جبالبارز جنوبی” بر لزوم تداوم اجرای این طرح با رویکرد افزایش رضایتمندی مردم تاکید کرد.

سرهنگ “رضا فیروزبخت” بیان کرد : استفاده از ظرفیت افراد معتمد و صاحب نفوذ در محلات و ایجاد ارتباط با این افراد یکی دیگر از روشهای موثر در جهت اصلاح وضعیت یک منطقه و ارتقا سطح امنیت در روستاها است.

وی افزود: امنیت در مرحله اول بایستی توسط معتمدین محل تأمین شود و افراد ساکن در محلات به آنچه که در اطرافشان می گذرد احساس مسئولیت کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد از اعضای این شورا خواست تا با اجرای طرح های خود مراقبتی در جهت پیشگیری از انواع جرایم خصوصا سرقت و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر،عاملان ناامنی با پلیس همکاری کنند.

گفتنی است در ادامه این نشست با حضور سایر اعضا با ایراد سخنرانی و بیان مطالبی از سوی فرمانده سپاه و دادستان شهرستان و استماع نقطه نظرات اهالی روستای گزآباد،برنامه های اجرایی در خصوص طرح امنیت محله محور با محوریت پیشگیری از سرقت، اعتیاد ، آسیب های اجتماعی و چگونگی اجرای آن مورد بررسی و وکاویی قرار گرفت.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + دوازده =