. دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 84798 تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1402 | 16:59 ب.ظ

تایید صلاحیت ۲۳ کاندید در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد

فرماندار شهرستان جیرفت از تایید صلاحیت۲۳ کاندید در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد خبر داد. به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد بلند نظر به پایان رسیدگی به صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و کرد: با بررسی‌های صورت گرفته در هیأت نظارت، ۱۷ نفر رد صلاحیت شده‌اند و عدم احراز […]

فرماندار شهرستان جیرفت از تایید صلاحیت۲۳ کاندید در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد خبر داد.

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد بلند نظر به پایان رسیدگی به صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و کرد: با بررسی‌های صورت گرفته در هیأت نظارت، ۱۷ نفر رد صلاحیت شده‌اند و عدم احراز صلاحیت را برای  ۴ نفر داریم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان جیرفت در ادامه با بیان اینکه یک نفر از داوطلبان نیز از ادامه مسیر فرایند انتخابات انصراف داده است، افزود: بر اساس اعلام هیأت نظارت ۵ نفر از داوطلبان شرایط ثبت‌نام را نداشته‌اند و ۲ نفر نیز پس از دریافت نتیجه بررسی هیأت اجرایی، اعتراضی را جهت ادامه راه، به هیات نظارت اعلام نکرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از ۵۲ نفر مذکور، ۴۲ نفر در هیأت اجرایی، تایید صلاحیت، ۴ نفر رد صلاحیت و ۶ نفر نیز عدم احراز صلاحیت شده بودند.بلند نظر تصریح کرد: چنان چه داوطلبان به نتیجه‌های اعلام شده اعتراضی دارند می تواند از ۱۷ تا ۱۹ دی ماه اعتراض خود را به‌صورت الکترونیکی به شورای نگهبان اعلام کنند.

نظرات بینندگان:

  1. فقط خدا گفت:

    واقعا براتون متاسفم یک داوطلب با ۹سال اسارت و۵۰ درصد جانبازی و….. تایید نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هفده =