. دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 84820 تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1402 | 11:25 ق.ظ

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت: دو هکتار از اراضی ملی  شهرستان جیرفت رفع تصرف شد

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت: دو هکتار از اراضی ملی  شهرستان جیرفت رفع تصرف شد رئیس دادگستری جیرفت  گفت: با اجرای سه فقره حکم قلع وقمع و آزادسازی اراضی ملی در شهرستان جیرفت، نزدیک به دو هکتار از اراضی ملی به بیت المال برگشت داده شد. به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان […]

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت: دو هکتار از اراضی ملی  شهرستان جیرفت رفع تصرف شد

رئیس دادگستری جیرفت  گفت: با اجرای سه فقره حکم قلع وقمع و آزادسازی اراضی ملی در شهرستان جیرفت، نزدیک به دو هکتار از اراضی ملی به بیت المال برگشت داده شد.

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت اصغر ستایی مختاری گفت: با پیگیری شورای حفظ حقوق بیت‌المال دست متصرفان از اراضی ملی دریکی از بخش های این شهرستان کوتاه شد و در راستای حفظ  بیت المال، پرونده‌های تصرفات اراضی ملی و رفع تصرف وخلع ید حدود ۱۹۷۸۹متر مربع  اقدام و این اراضی تحویل اداره منابع طبیعی شهرستان جیرفت شد.

رئیس دادگستری و شورای حفظ حقوق بیت‌المال شهرستان جیرفت تصریح کرد: متاسفانه علی رغم اقدامات پیشگیرانه و برخورد با متصرفان، تصرف اراضی ملی در تمام مناطق کشور وجود دارد، اما این اتفاق در شهرستان جیرفت دلیل با ارزش بودن مِلک و بالا بودن حساسیت‌ها بیشتر از سایر مناطق مشاهده می‌شود بر  این اساس دستگاه قضایی  مجدانه نسبت به این موضوع حساس است و قاطعانه با متصرفان اراضی ملی برخورد می‌کند.

روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 12 =