. دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 85050 تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1402 | 13:30 ب.ظ

یادواره شهدای عشایر در بخش اسماعیلی روستای فرخ آباد برگزار شد

به گزارش کنارصندل روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه سردار عبدالمفتاح اهوازیان گفت: منظور حاج قاسم از حفظ جمهوری اسلامی را با پیشبرد انتخابات عملی می‌کنیم و عینک حزبی را به خاطر شهدا بشکنید. وی تاکید کرد: در انتخابات شایسته سالاری را مدنظر قرار داده و به کسی رای دهیم که تخصص داشته باشد و رابطه‌اش […]

به گزارش کنارصندل روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه سردار عبدالمفتاح اهوازیان گفت: منظور حاج قاسم از حفظ جمهوری اسلامی را با پیشبرد انتخابات عملی می‌کنیم و عینک حزبی را به خاطر شهدا بشکنید.

وی تاکید کرد: در انتخابات شایسته سالاری را مدنظر قرار داده و به کسی رای دهیم که تخصص داشته باشد و رابطه‌اش با مردم و انقلاب مشخص باشد.

سردار اهوازیان اضافه کرد: امروز بصیرت شما جوانان در دنیای اینترنت هزاران بار از ما بیشتر است، شما جوانان زیر تابوت شهید را گرفتید.سردار اهوازیان قاسم یک شهید نیست بلکه یک مکتب است، عنوان کرد: حاج قاسم از ما احترام به خانواده شهدا را می خواهد، او خانواده شهدا را ولی نعمت می دانست.

وی با بیان اینکه قاسم فرمانده ما نبود، ابراز کرد: قاسم مثل شهید حسینی استاد و معلم اخلاق فرزندان ما بود، حاج قاسم ۲۲ سال فرمانده نیروی قدس بود اما هرگز دنبال اضافه کار و حق ماموریت نبود.

گزارش و تصاویر : امینه رزمی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =