. دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 85189 تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1402 | 10:58 ق.ظ

امام جمعه جیرفت: حضور پرشور مردم در انتخابات ، مایه خجالت و بی آبرویی دشمنان نظام و انقلاب است

به گزارش کنارصندل و به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۲۲ دی ماه) حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نماز جمعه جیرفت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید نواب صفوی و همرزمانش، گفت: این شهیدان از فدائیان اسلام هستند که در حقیقت هدف آنها تشکیل حکومت اسلامی بود. امام جمعه جیرفت افزود: مردان غیرتمند […]

به گزارش کنارصندل و به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۲۲ دی ماه) حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نماز جمعه جیرفت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید نواب صفوی و همرزمانش، گفت: این شهیدان از فدائیان اسلام هستند که در حقیقت هدف آنها تشکیل حکومت اسلامی بود.

امام جمعه جیرفت افزود: مردان غیرتمند و جوانان غیوری که به دنبال اجرای احکام اسلامی بودند و هدفی که امام خمینی (ره) در تشکیل حکومت اسلامی داشت را دنبال می کردند که به دست رژیم پلید وابسته پهلوی اعدام شدند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی با یادآوری (۲۶ دی ماه) سالروز فرار شاه خائن از کشور، بیان کرد: با حضور مردم در صحنه های انقلاب اسلامی و در تظاهرات، شاه ملعون از کشور گریخت.

حجت الاسلام تارم ابراز کرد: امام و رهبرمان مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با مردم قم فرمودند؛ حضور مردم معجزه آفرین است و یکی از این معجزات حضور مردم، فرار شاه از این مملکت و آماده شدن زمینه و ورود با خیر و برکت امام کبیر و بت شکن قرن بود که ورودشان بعد از ۱۰ روز منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب می فرماید؛ حضور مردم در مسائل سیاسی، اقتصادی، انتخابات حتی مسائل امنیتی باعث خنثی شدن این نقشه راهبردی دشمن می شود.

حجت الاسلام تارم تاکید کرد: حضور و نقش آفرینی مردم به عنوان رکن مهم اداره صحیح کشور و لازمه قطعی دست یابی انقلاب به اهداف، نوعی تواصی به حق وظیفه هر صاحب صدا و منبر است.

خطیب جمعه جیرفت افزود: یک عالم دینی، مرجع روحانی، استاد دانشگاه، هنرمند، مدیر، مسئول سیاسی و صدا و سیما همه وظیفه دارند مردم را به حضور در میدان و ایستادگی در آن ترغیب کنند این مطالبه به حق مقام معظم رهبری از همه ما است.

وی یکی از صحنه های حضور مردم را عرصه مهم انتخابات دانست و ابراز کرد: ۱۱ اسفندماه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

حجت الاسلام تارم اظهار کرد: دشمن ماه ها است که به میدان آمده و با شبهه افکنی رسانه ای که دارد تلاش می کند تا حضور مردم در انتخابات را کمرنگ و میزان مشارکت آنها را به حداقل برساند.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره به ویژه در دیدارهای اخیرشان به مسئله مهم انتخابات اشاره دقیقی داشتند که انتخاب نقش مردم سالاری دینی و تحول آفرینی در جامعه دارد.

وی تصریح کرد: ما با حضور در پای صندوق های رای و انتخاب نماینده اصلح می توانیم در تحول جامعه و در اقتصاد و سیاست کشورمان نقش آفرین باشیم.

حجت الاسلام تارم تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم شبهاتی که در این ایام از سوی دشمنان ایجاد می شود را پاسخ دهیم و با جهاد تبیین زمینه حضور مردم در  انتخابات را فراهم کنیم.

خطیب جمعه جیرفت اضافه کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات اسفندماه سال جاری مایه خجالت و بی آبرویی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی مخصوصا سرافکندگی آمریکا و اسرائیل و مایه خشنودی شهدا، سردار دلها و همه انقلابیون جهان می شود.

وی اولین و مهمترین مسئله بین المللی کشور را مسئله فلسطین و غزه دانست و گفت: اسرائیل غاصب و کودک کش بعد از سه ماه با همه جنایاتی که انجام داد به هیچ یک از اهداف اصلی خود حتی نابودی حماس و بیرون کردن مردم غزه نرسید و در حال عقب نشینی است.

حجت الاسلام تارم اظهار کرد: امروز جهانیان فهمیدند بازنده این جنگ آمریکا، اسرائیل و همه کسانی که پشتیبان این رژیم جعلی هستند می باشد و پیروز این جنگ مردم غزه و جبهه مقاومت است.

تصاویر: خسرو احسانی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =