. یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 85233 تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1402 | 11:30 ق.ظ

باند سارقان مسلح طلا و جواهرات در جیرفت منهدم شد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: باند هفت نفره سارقان مسلح منزل، طلا و جواهرات و احشام در عملیات ‌ماموران پلیس آگاهی شهرستان جیرفت منهدم شد. به گزارش کنارصندل به نقل از ایرنا ، از پایگاه پلیس سردار ناصر فرشید روز جمعه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه منزل، طلا و جواهرات و احشام […]

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: باند هفت نفره سارقان مسلح منزل، طلا و جواهرات و احشام در عملیات ‌ماموران پلیس آگاهی شهرستان جیرفت منهدم شد.

به گزارش کنارصندل به نقل از ایرنا ، از پایگاه پلیس سردار ناصر فرشید روز جمعه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه منزل، طلا و جواهرات و احشام در سطح شهرستان جیرفت موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات تخصصی و ویژه موفق به شناسایی باند هفت نفره سارقان مسلح شده و متهمان را به صورت نامحسوس تحت رصد و پایش خود قرار دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام ماموران انتظامی در فرصت و موقعیت مناسب و طی ٢ عملیات ضربتی و هوشمندانه توانستند هفت نفر از اعضای اصلی این باند و چهار نفر مالخر که در امر خرید طلا و جواهرات و اموال مسروقه نقش به سزایی داشته‌اند را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات مربوطه را کشف کنند.فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره اینکه ٢ دستگاه خودرو هم در این عملیات دستگیر شد گفت: اعضای این باند به ۶ فقره سرقت مسلحانه منزل، طلا و جواهرات و احشام اعتراف کردند که متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی و روانه زندان شدند.جیرفت در ۲۳۷ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 14 =