. جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 85298 تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1402 | 22:33 ب.ظ

قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی کشور : دانشگاه آزاد بیش از یک میلیون و سیصد هزار دانشجو و نزدیک به شصت هزار هیئت علمی تمام وقت هیئت علمی وابسته و کارمند رو دارد

به گزارش کنارصندل ، دکتر سروری مجد قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی کشور در جمع اصحاب رسانه در دانشگاه آزاد جیرفت گفت:دانشگاه آزاد بیش از یک میلیون و سیصد هزار دانشجو و چیزی حدود شصت هزار هیئت علمی تمام وقت هیئت علمی وابسته و کارمند رو دارد، که قدم بزرگی برای خدمت به علم و […]

به گزارش کنارصندل ، دکتر سروری مجد قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی کشور در جمع اصحاب رسانه در دانشگاه آزاد جیرفت گفت:دانشگاه آزاد بیش از یک میلیون و سیصد هزار دانشجو و چیزی حدود شصت هزار هیئت علمی تمام وقت هیئت علمی وابسته و کارمند رو دارد، که قدم بزرگی برای خدمت به علم و فرهنگ و پژوهش و فناوری کشور دارد.

قائم مقام دانشگاه آزاد با بیان اینکه:دانشگاه آزاد یک دانشگاه تأثیرگذار می باشد، در سراسر کشور دانشگاه حل مسئله است در هر منطقه و بدنبال این می باشد که دانشجویان عزیز ما در کنار تحصیل و آموزش،مهارت هم بیآموزند.

دکتر سروری مجد افزود:طرح پویش یک طرح سراسری می باشد و در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی که در کنار آموزش به فراگیری مهارت هم بپردازند ما شعارمان ایت است که هر دانشجو یک مهارت بیاموزد.

وی گفت: این طرح در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک طرح جدی مطرح می باشد. و دانشجویان و اساتید را دعوت می کنیم که حتماً مشارکت جدی داشته باشند در این موضوع و رویداد ملی که در استان کرمان و شهر زیبای جیرفت برگزار می شود.

رئیس دانشگاه آزاد کشور خاطر نشان کرد:در بازدیدی که امروز از مدرسه سعادت داشتیم، در شهرستان جیرفت دوره اول متوسطه سعادت که پنجاه و شش دانش آموز از میان صد و پنجاه دانش آموزی که مصاحبه شدند برگذیده شدند برای این مدرسه در سال هفتم دوره متوسطه اول مشغول به تحصیل بودند،مدرسه موفقی است کادر بسیار علاقمند و دلسوزی پای کار هستند و با هدف تربیت کسانی که حوضه علوم و معراف اسلامی رو در کنار آموزش های عادی فرامی گیرند و به مسائل تربیتی و اخلاقی توجه جدی دارند احتمام خاصی می پردازه انشالله که در سال های آینده با رونق چشمگیر فعالیت های این مدرسه هم مواجه باشیم.

وی گفت:ماهای رجب و شعبان در سطح واحد های دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما و سعادت رویدادهای مهمی در حوزه های علمی فرهنگی، هنری و ادبی در موضوع امامت و مهدوییت رو خواهند داشت. دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان این فعالیت ها رو متمرکز کرده در شهر جیرفت و اینجا رو محور فعالیت های استان کرمان قرار داده.

دکتر سروری مجد با بیان اینکه: اولین همایش علمی زندگی و سیره امام حسین علیه السلام و نشاط معنوی ،دومین جشنواره سراسری دانش آموزی سروقامتان و سومین جشواره بین المللی شعر سرو با محوریت شهرستان جیرفت در سطح استان کرمان و در سطح ملی برگزار خواهد شد و این افتخار رو در بیست و پنج بهمن ماه خواهد داشت که این سه رویداد مهم رو در واقع در این استان رقم بزند.موضوع امامت و مهدوویت موضوع ایست که در واقع مورد تأکید قرآن کریم می باشد، و ما مأمور به پیوند و مودت با اهل بیت گرامی پیامبر اسلام هستیم و مورد اتفاق همه مذاهب اسلامی نیز می باشد.

قائم مقام دانشگاه آزاد کشور افزود:اهل بیت پیامبر اسلام نه تنها در میان مسلمانان بلکه در میان سایر ادیان هم بسیار محترم و مکرم هستند و سیره آنها یک الگوی عملی می باشد برای همه موحدان عالم، لذا اساتید، دانشجویان، دانش آموزان و معلمان سراسر کشور در حوزه دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما و مدارس سعادت پای کار این جشواره ها هستند و عملا در سراسر کشور ما چهل رویداد رو در این دو ماه رجب و شعبان خواهیم داشت.

وی، مدت زمان ارسال آثار را تا قبل از  واقع ۲۰”بیست بهمن” ماه خواهد بود. و جمع بندی آنها نهایتا”تا ۲۵ بهمن ماه در سطح استان کرمان رخ خواهد داد و نتایج اعلام خواهد شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 20 =