. جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 85330 تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1402 | 18:22 ب.ظ

۴ کیلومتر زیر سازی محدوده سه راهی سرنی_صوغان با جدیت در حال انجام است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده جنوب کرمان در بازدید از محور فاریاباروزوئیه از روند پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات احداث و زیر سازی این محور در محدوده سه راهی سرنیصوغان خبر داد.مجتبی محمودی به اجرای عملیات روکش انجام شده در این محور به طول ۴ کیلومتر طی سال جاری اشاره کرد و گفت: […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده جنوب کرمان در بازدید از محور فاریاباروزوئیه از روند پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات احداث و زیر سازی این محور در محدوده سه راهی سرنیصوغان خبر داد.
مجتبی محمودی به اجرای عملیات روکش انجام شده در این محور به طول ۴ کیلومتر طی سال جاری اشاره کرد و گفت: در محدوده سه راهی سرنی_صوغان ۴ کیلومتر از محور خاکی بوده که با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در حال حاضر با همت و تلاش این اداره کل عملیات احداث آن با جدیت در حال انجام است.
وی یادآور شد: عملیلت احداث این محور از سال ۸۳ آغاز شده است و طی ۱۸ سال تنها ۱۸ کیلومتر از این مسیر به بهره برداری رسیده است که خوشبختانه با سیاست های دولت سیزدهم و حمایت های استاندار محترم توانسته ایم در سال اول ۶ کیلومتر و درسال جاری با تکمیل عملیات فوق ۶ کیلومتر دیگر از این محور را احداث ، آسفالت و به بهره برداری برسانیم.

فرماندار فاریاب نیز در این بازدید از اهمیت این پروژه برای توسعه و ارتقاء اقتصاد منطقه سخن گفت و افزود: احداث محور فاریابزهمکانسرنی_صوغان ، شهرستان فاریاب را به شهرستان ارزوئیه متصل و از بن بست خارج می کند و سبب رشد اقتصادی مردم خواهد شد.
شایان ذکر است احداث پروژه مذکور در حال حاضر با فعالیت ۵ پیمانکار در حال انجام می‌باشد و امیدواریم با تامین به موقع منابع اعتباری بتوانیم این پروژه را که سال‌های زیادی به طول کشیده است در موقع مناسب به بهره‌برداری برسانیم

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =