. جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 85359 تاریخ انتشار : جمعه 29 دی 1402 | 16:00 ب.ظ

با حضور پر شور مردم و مسئولان سینما فرهنگ جیرفت افتتاح شد.

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، سینما فرهنگ جیرفت‌ با حضور پر شور مردم و مسئولان در محل سالن شهید مداحی پور جیرفت افتتاح شد.  حجت الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی در حاشیه این افتتاحیه گفت: یکی از مکان های فرهنگی مورد نیاز  در جنوب کرمان […]
سینما فرهنگ شهرستان جیرفت افتتاح شد

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، سینما فرهنگ جیرفت‌ با حضور پر شور مردم و مسئولان در محل سالن شهید مداحی پور جیرفت افتتاح شد.

 حجت الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی در حاشیه این افتتاحیه گفت: یکی از مکان های فرهنگی مورد نیاز  در جنوب کرمان سینما بود که با پیگیری این اداره کل و همکاری سازمان امور سینمایی و موسسه سینما شهر این مهم با تمام تجهیزات روز به بهره برداری رسید.

 وی تصریح کرد: این سینما با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تجهیز و آماده اکران فیلم های روز سینما کشور شد.

حسینی با تاکید بر اینکه راه اندازی سینما در همه شهرستان های جنوبی استان در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: بزودی تمامی شهرستان هایی که مجتمع فرهنگی هنری دارند سینما راه اندازی می شود. 

وی اظهارداشت: راه اندازی سینما و پلاتوهای که در جنوب کرمان در نظر گرفته در دستور کار است و بزودی استارت کار زده می شود تا کار پلاتو نیز در منطقه به سر انجام رسد.

وی با تاکید بر اینکه کنسرت موسیقی در جنوب کرمان پیگیری و برگزار می شود، عنوان کرد: تا مردم از این فرصت فرهنگی استفاده کنند چرا که حق مردم است که از همه برنامه های فرهنگی استفاده نمایند.گفتنی است، پس از افتتاحیه سینما فرهنگ جیرفت فیلم فسیل در دو سانس با استقبال بی نظیر مردم به روی صحنه اکران رفت. 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 5 =