. شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 1687 تاریخ انتشار : جمعه 12 تیر 1394 | 19:35 ب.ظ

دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در حضور وزیر، از وضعیت آموزش بالینی در این دانشگاه انتقاد کرد

به گزارش سایت کنارصندل، شب گذشته در گردهمایی دانشجویان استعدادهای درخشان دانشگاه ههای علوم پزشکی کشور در دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشجویان مشکلات خود را با وزیر بهداشت و رئیس بنیاد ملی نخبگان در میان گذاشتند. دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با انتقاد از وضعیت آموزش بالینی در این دانشگاه گفت: دانشگاه ما ۶ سال […]

به گزارش سایت کنارصندل، شب گذشته در گردهمایی دانشجویان استعدادهای درخشان دانشگاه ههای علوم پزشکی کشور در دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشجویان مشکلات خود را با وزیر بهداشت و رئیس بنیاد ملی نخبگان در میان گذاشتند.

دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با انتقاد از وضعیت آموزش بالینی در این دانشگاه گفت: دانشگاه ما ۶ سال است که به دانشگاه ارتقاء یافته و ما رزیدنت برای آموزش نداریم ضمن اینکه اساتید هم تنها صرفا برای آموزش نیستند.

وی افزود: آموزش بالینی وضعیت بسیار بدی دارد و اگر قرار باشد شرط معدل اعمال شود به ضرر دانشجویانی است که آموزش خوبی ندیدند. ما در منطقه محروم هستیم اما از استعداد محروم نیستیم و با طرح بومی گزینی تعداد زیادی به صورت پذیرفته شدند اما متاسفانه محروم از آموزش هستیم.

گردهمایی دانشجویان استعدادهای درخشان دانشگاه ههای علوم پزشکی کشور ۱۱ تیرماه با حضور سورنا ستاری رئیس بنیاد ملی نخبگان، سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت، محمدرضا داوودآبادی فراهانی معاون دانشجویی و فرهنگی، سیدحمید جمال الدینی مشاور توانمندسازی رئیس بنیاد ملی نخبگان و جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 15 =