. دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 3334 تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهریور 1394 | 17:30 ب.ظ

سینمای جیرفت با اکران فیلم محمد(ص) افتتاح می‌شود

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از خبرگزاری تسنیم از جیرفت، حجت الاسلام سید احمد حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فقط دو سالن مجتمع شهید مداحی پور جیرفت و مجتمع شهید میثم کهنوج توسط سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جنوب کرمان به تجهیزات سینمایی مجهز شدند. مدیرکل فرهنگ […]

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از خبرگزاری تسنیم از جیرفت، حجت الاسلام سید احمد حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فقط دو سالن مجتمع شهید مداحی پور جیرفت و مجتمع شهید میثم کهنوج توسط سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جنوب کرمان به تجهیزات سینمایی مجهز شدند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: از این پس اکران فیلم‌های نمایشی در این دو سالن مجهز شده به تجهیزات سینمایی انجام می‌شود.
وی اعتبار تجهیز این دو سالن را ۲ میلیارد ریال دانست وخاطرنشان کرد: این اعتبار از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین شده است.
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه فیلم محمد رسول الله (ص) در این دو سالن اکران می شود تصریح کرد: با اکران فیلم محمد رسول الله (ص) این دو سالن کار خود را شروع می کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: مجتمع های فرهنگی در جنوب کرمان به تجهیزات سینمایی مجهز می شوند. شهرستان‌های جنوبی کرمان فاقد سینما است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 17 =