. شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 10515 تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 | 03:14 ق.ظ

امام جمعه جیرفت:

بخش کشاورزی ،صنعت و معدن باید در اولویت فعالیت های اقتصادی قرار گیرد

به گزارش سایت کنارصندل، حجت الاسلام رضا کرمی پور پیش از ظهر دیروز (۵ اردیبهشت) در جلسه مشترک اقتصاد مقاومتی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد واقع در فرمانداری جیرفت با اشاره به اهمیت ماه مبارک ماه رجب گفت: ماه رجب فصل سیر و سلوک و راز و نیاز با خداوند متعال است و اگر انسان قرار باشد فقط […]

به گزارش سایت کنارصندل، حجت الاسلام رضا کرمی پور پیش از ظهر دیروز (۵ اردیبهشت) در جلسه مشترک اقتصاد مقاومتی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد واقع در فرمانداری جیرفت با اشاره به اهمیت ماه مبارک ماه رجب گفت: ماه رجب فصل سیر و سلوک و راز و نیاز با خداوند متعال است و اگر انسان قرار باشد فقط به امور مادی بپردازد قطعا نمی تواند پیشرفت کند.

IMG_5854

 

وی افزود: پیامبران و علما اگر در روز موفق بودند به دلیل نجواهای شبانه آنان بود لذا این روزهای پر خیر و برکت را قدر بدانیم و خود را به خدا نزدیک کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در جیرفت بیان داشت: مبحث اقتصاد مقاومتی در سال ۹۲ توسط مقام معظم رهبری مدظله العالی با بیان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مطرح کردند که در بخش سیاسی مردم در صحنه آمدند و حماسه آفریدند اما متاسفانه در بخش اقتصادی شاهد پیشرفت قابل توجهی نبودیم که در نهایت مقام معظم رهبری سیاست های اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند.

IMG_7664

به گفته وی همچنین حضرت آیت الله خامنه ای در سخنرانی سال ۹۵ در حرم امام رضا علیه السلام از حرکت های اقتصادی ناراضی بودند و اشاره کردند که در زمینه اقتصاد مقاومتی کار قابل توجهی انجام نشده است.

 

حجت الاسلام کرمی پور تصریح کرد: عمده ترین کارهایی که می توان در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در زمینه اقتصاد مقاومتی به آنان اشاره کرد، ابتدا در بخش کشاورزی و سپس در حوزه صنعت، معدن و تجارت است.

IMG_5864

وی با اشاره به اینکه داروهای گیاهی یک ظرفیت خوب در منطقه است، ابراز داشت: مسئله انرژی، مصرف بی رویه برق و استفاده از آب و برق بدون کنتور از جمله مباحثی است که باید به آنا توجه کرد.

 

نماینده ولی فقیه در جیرفت افزود: وابستگی به بیرون در نقطه مقابل اقتصاد مقاومتی قرار می گیرد و دشمن به دنبال سست کردن پایه های نظام و در نهایت براندازی آن است.

IMG_7673

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + نوزده =