. شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 22371 تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | 09:05 ق.ظ

رئیس شورای شهر جیرفت:

با هزینه ۸۰ میلیارد ریال،تقاطع غیرهمسطح حجربن عدی در جیرفت به بهره برداری رسید/تصاویر

تقاطع غیرهمسطح حجربن عدی جیرفت روز پنجشنبه به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید. به گزارش کنارصندل ،رئیس شورای شهر جیرفت در حاشیه بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح حجربن عدی این شهر گفت: برای اجرای عملیات عمرانی این پل شامل دیوارسازی نهر، زیرسازی آسفالت، احداث عرشه پل، فضای سبز، روشنایی و […]

تقاطع غیرهمسطح حجربن عدی جیرفت روز پنجشنبه به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

به گزارش کنارصندل ،رئیس شورای شهر جیرفت در حاشیه بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح حجربن عدی این شهر گفت: برای اجرای عملیات عمرانی این پل شامل دیوارسازی نهر، زیرسازی آسفالت، احداث عرشه پل، فضای سبز، روشنایی و دیگر موارد ۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
سید کمال خوشکام ادامه داد: ۳۰ میلیارد ریال از اعتبارات این طرح از محل منابع ملی و ۵۰ میلیارد ریال هم از محل درآمدهای شهرداری هزینه شده است.
وی اظهار کرد: تقاطع غیرهمسطح حجربن عدی جیرفت بعد از سه سال و نیم از زمان آغاز عملیات اجرایی آن با طول ۵۶۰ متر مربع و عرض دهانه ۹۰ متری در ۲ باند به بهره برداری رسید.
وی خاطرنشان کرد: این زیرگذر راه ارتباطی مردم جنوب استان کرمان را به فرودگاه جیرفت تسهیل می کند و با احداث آن، ترافیک را در خیابان های مرکزی این شهر بخصوص خیابان شهید رجایی کاهش می دهد.
وی گفت: افتتاح تقاطع غیرهمسطح حجربن عدی جیرفت علاوه بر رفع مشکلات ترافیکی و دسترسی‌ های بهتر شهروندان در کاهش آلودگی هوا و صرفه ‌جویی زمان سفر نیز موثر خواهد بود.

تصاویر: محمدرضا براهام

نظرات بینندگان:

  1. سینا گفت:

    درود بر سیدکمال خوشکام ، شهردار و اعضای شورای شهر / خدائیش ی شب از زیرگذر گذشتم لذت بردم،ممنونیم

  2. من گفت:

    اتش زدن به بیت المال…

  3. 175 گفت:

    سلام لطفا یه سری هم به بلوار دقیانوس و رهجرد هم بزنید اینجاها هم جزء شهر بخدا بخدا دروغ نمیگویم نقشه را نگاه کنید

  4. یوسف گفت:

    واقعا شما به این می گویید زیر گذر
    این همه لشکر آمده به عشق دیدن زیر گذر آمده
    شما با این زیرگذر زدنتان توهین به شعور مردم کردید

  5. مرتضی گفت:

    واقعا متاسفم با این زیرگذر – بزرگواران زیرگذری که ۸ میلیارد تومان هزینه بردارد و تنها به طول ۴ متر ماشین ها از زیر آن عبور می کنند و ما در دنیا جایی را سراغ نداریم که زیر گذر بر سر سه راه احداث کنند
    زیر گذر دوره اش تمام شده و دوران تقاطع غیر همسطح فرا رسیده ، جناب ریئس شورای شهر تو که زیر گذر و تقاطع غیر همسطح را از هم تشخیص نمیدهی چرا به مردم ظلم کردی و شورا شدی ، اگر می خواهی تقاطع غیر همسطح را ببینی حداقل تا کرمان برو، این طرح بدون کار کارشناسی و بدون استفاده از متخصصین برنامه ریزی شهری شروع شد بعد از مدتی خود شورا هم احساس کرد که کارشان درست نیست اما چون هزینه کرده بودند و به فکر آبرویشان بودند کار را ادامه دادند بزرگواران شما که می خواستید زیر گذر بزنید می بایست در مرکز سقل ترافیکی جیرفت یعنی چهارراه سینما زیرگذر می زدید، شما ۸ میلیارد را حیف و میل و خراب کردید( حساب کن در جوی آب ریخیتی ) چون از کیسه خودتان خرج نکردید فشاری را هم احساس نکردید شورای شهر باید دسته جمعی در دور بعدی کاندید نشوند بهتر بود این مبلغ را صرف کارهای ضروری تر شهر می کردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − سه =